CSM med Key Account-ansvar till Epassi Stockholm.

CSM med Key Account-ansvar till Epassi Stockholm.

Arbetsbeskrivning

Har du ett genuint intresse för affärsutveckling och kundrelationer? Bli en del av Epassi Group och deras fortsatta tillväxtresa!

Skulle du trivas i en spännande roll som Customer Success Manager hos ett av Sveriges ledande företag inom hälsoförmåner och friskvårdshantering? Lockas du av en roll där du får en möjlighet att självständigt vårda kunder och driva säljprocessen för att utveckla affärer, bygga relationer och skapa merförsäljning hos befintliga kunder? Till kontoret i centrala Stockholm utökar nu Epassi försäljningsavdelningen med ytterligare en Customer Success Manager, med ansvar för resultatorienterad kundvård med merförsäljning. Du får en utvecklande roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital tjänst för hantering av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Customer Success Manager med Key Account-ansvar får du en möjlighet att ha en innovativ och digital tjänst som hjälper företag och organisationer genom att förenkla hanteringen av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner för sina anställda. I tjänsten som Customer Success Manager har du kundansvar och skapar merförsäljning genom att bygga goda och långsiktiga relationer. Epassis kunder finns på alla orter i Sverige och kan t ex vara kommuner, företag eller organisationer. Här erbjuds du en möjlighet att tillsammans med övriga i säljteamet bidra till att fortsätta etablera Epassis position på marknaden. Du kommer att bli en del av ett positivt gäng i ett innovativt och snabbväxande företag där beslutsvägarna är korta samt präglas av samarbete och familjär stämning. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att utvecklas vidare inom företaget.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

 I rollen som Customer Success Manager driver du hela säljprocessen mot befintliga kunder vilket innebär:

• Prospektering av befintliga kunder 
• Framtagande, genomförande och kontinuerligt uppföljning av kontoplaner
• Mötesbokning
• Kundmöten 
• Resultatdriven kundvård, merförsäljning till nyckelkunder
• Offert och avtalshantering

 

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I denna roll blir du en del av ett företag i ständig tillväxt som idag består av ett glatt gäng på 50 medarbetare. Du ingår i försäljningsavdelningen som tillsammans med försäljningschefen består av 15 härliga kollegor. Tjänsten är på heltid med önskad start så snart som möjligt enligt överenskommelse. Du arbetar kontorstider må-fr 08.00-17.00 med möjlighet till flextid. Epassi är placerat i fräscha lokaler i centrala Stockholm vid Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer. Tjänsten innebär även resor inom Sverige 1-2 dagar per vecka. Möjlighet till distansarbete ett par dagar i veckan. (Intentionen är alltid fysiska möten med kund.) Du erbjuds fast lön med provisionstillägg samt fina förmåner.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen är det en fördel om du har en akademisk utbildning, men din bakgrund eller utbildning är inte det viktigaste. Att du brinner för försäljning, är envis och målfokuserad är mer intressant. Vi tror att du är trygg i din säljroll och har god erfarenhet av B2B och tjänsteförsäljning samt vana och tålamod att arbete med långa säljcykler. Viktigt för rollen är att du har systemvana och god erfarenhet av Officepaketet, främst excel. Har du arbetat i CRM Lime, Hubspot eller liknande säljstödsystem är detta meriterande. Ett krav för rollen är också att du talar och skriver flytande svenska och engelska i tal och skrift då engelska är koncernspråket. Då resor ingår i tjänsten är även körkort ett krav. 
Utöver detta är det ett plus om du är intresserad av hälsa, friskvård eller sport av något slag.

Som person är det av stor vikt att du är kommunikativ och duktig på att bygga goda och långsiktiga relationer. Du har god erfarenhet av möten med människor i olika sammanhang och miljöer. Vi tror också att du är lyhörd, affärsmässig och brinner för att skapa och utveckla affärer. Du bör också ha intresse av att vilja lära dig regelverket och förstå företagens policy kring friskvårdsbidraget. Det viktigaste för att du ska lyckas och växa i säljrollen är dock att du har motivationen och viljan att lära dig samt är redo att satsa det där lilla extra för att uppnå målen. I den här rekryteringen lägger vi därför även stor vikt vid din personliga lämplighet.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 19 augusti 2021
  • Ansök senast: 16 september 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


27 november 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

27 november 2024