OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter dig som har dokumenterad erfarenhet av kundservice. Du jobbar med stor noggrannhet, trivs med eget ansvar och klarar av att strukturera och prioritera då du kommer att jobba med ett stort inkommande informationsflöde. Du är van att arbeta med kundservice i både tal och skrift.
Vi bygger en dynamisk kundtjänst där denna tjänst innefattar ansvaret för kunder som handlar via vår eCom. Vi arbetar dagligen i Centra, OnGoing, Zendesk och Reclaimit. Erfarenhet av dessa system är meriterande. Du talar och skriver engelska och svenska felfritt. Du är bekväm med såväl inkommande som uppsökande försäljning, både B2C och B2B. Du delar CURA of Swedens vision, att hjälpa så många som möjligt på vägen mot bättre hälsa genom våra produkter. Genom vår kommunikation vill vi öka förståelsen för sömnens inverkan på folkhälsan och samhället i stort.
Uppstart önskas snarast, men är du rätt kandidat är vi flexibla med datum.
Tjänsten är ett vikariat fr.o.m. 2023-06-01 t.o.m. 2025-01-31 och kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.