Customer Administrator

Customer Administrator

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu två kollegor till vårt team Onboarding and Administration. En tillsvidareanställning och ett föräldravikariat som sträcker sig längst till februari 2024. Är du serviceinriktad, målmedveten och har ett starkt driv och vilja att utvecklas? Då kanske just du är vår nya kollega!

Om rollen
I rollen blir du en del av en tight team där du tillsammans med dina kollegor blir ett kunskapsnav med stort kundfokus. Du kommer arbeta administrativt och till exempel hantera behörigheter, administrera avtal, supporta säljare och våra kunder. Vi är på en förändringsresa och förutom att bredda din kompetens och utvecklas så välkomnas du att aktivt vara med och utvärdera, ifrågasätta och kreativt arbeta med effektivisering- och förbättringsprocesser internt.

Vem är du?
För att trivas i den här rollen är det viktigt att du är kundorienterad och motiveras av att ge god service och att bygga relationer till kunder. Du har även ett positivt synsätt på förändringsarbetet, är nyfiken och har ett eget driv. Du anser dig vara en god lagspelare och gillar att arbeta i team. Du kan hantera att tempot stundtals är högt och har förmågan att snabbt skifta fokus och kan ställa om utan att tappa fart. Vidare har du lätt för att anpassa dig efter olika kontaktytor och är noggrann och har ett öga för detaljer samtidigt som du har förståelse för helheten.

Vi ser gärna att du har:

- Erfarenhet från administrativt arbete.
- Erfarenhet från sälj- och kundsupport.
- Erfarenhet inom Salesforce eller liknande CRM.
- God kommunikativ förmåga, både på svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Vad du kan förvänta dig av oss

Eftersom du har läst så här långt ner i annonsen gissar jag att du finner rollen ganska intressant, vad kul! Nu är det dags för oss att berätta lite om vad vi erbjuder dig mer än en utmanande och rolig roll att växa i.

Oavsett hur bra vi trivs på jobbet tycker vi att det är viktigt att det finns en balans mellan jobb och ledig tid, för att stötta det har vi en hybrid arbetsmodell (du kan läsa mer här) som ger möjlighet att kombinera fördelarna med kontorsarbete och att arbete från andra platser och på så sätt få en bättre balans i livet. Inom Enento Group arbetar vi kontinuerligt med välmående och hälsa som förbättrar människors välbefinnande och bidrar till att våra anställda får de förutsättningar de behöver för att prestera när de är på jobbet och kunna koppla av när dagen är slut. Titta gärna på vår film längre ner i annonsen för att få en känsla av vilka vi är eller kika in på Instagram där vi finns under namnet @lifeatenento.

Enento Group är ett nordiskt bolag med engelska som arbetsspråk - därför bör du vara flytande i engelska i såväl tal som skrift.

Ansökan / Om du vill veta mer

Vi vill se till att du som kandidat får en rättvis bedömning i en rekryteringsprocess där alla kandidater utvärderas på lika villkor, baserat på vad som är relevant för den nuvarande rollen.

Hur ser processen ut?

- Du skickar in din ansökan, innehållande ditt CV och svarar på några frågor i samband med att du skickar in din ansökan, där vi säkerställer de grundläggande kraven för rollen.
- Kandidater som uppfyller kraven kommer att bjudas in till ett telefonsamtal med oss, där vi vill lära känna dig lite mer och berätta om oss och rollen.
- I nästa steg kommer du att bli inbjuden att göra ett kort test, där vi tittar på personlighet och potential, så att vi förstår din profil lite bättre. Testerna tar cirka 30 minuter att slutföra och du får feedback om dina resultat.
- De kandidater som har högst matchning till kompetensprofilen kommer att bjudas in till intervjuer där du träffar dels träffar rekryterande chef och HR.
-
Den slutliga kandidaten kommer att bli ombedd att lämna in sina referenser, innan ett erbjudande ges.

- Observera att en bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidat, här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till.



Har du frågor om rollen eller processen är du varmt välkommen att kontakta Suzana Bromander som är rekryterande chef.

Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!

UC är Sveriges ledande leverantör av digitala företags- och
konsumentinformationstjänster. Sedan 1977 samlar vi in och omvandlar data
och information till analyserade datamodeller och insikter som används i
interaktioner mellan människor, företag och samhället i stort. Våra tjänster
hjälper både företag och konsumenter i deras dagliga beslutsprocesser, så
som finansiella processer och försäljnings- och marknadsföringsprocesser.
Vi hjälper många olika branscher, varav de största är bank- och finans,
småföretagare, detaljhandeln samt tjänstebranschen. UC är en del av det
nordiska företaget Enento Group som omsätter SEK 1,63 miljarder och har ca 450
medarbetare på åtta orter i Finland, Sverige, Norge och Danmark.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: UC
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2023
  • Ansök senast: 16 juni 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024