Customer Adviser

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Swedbank Pay är en plattform för omnikanal - betalningar. Vårt mål är att hjälpa människor och samhällen att växa genom att tillhandahålla betalningslösningar för alla tillfällen, oavsett kanaler. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betalningslösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland.



Customer Operations uppdrag är att leverera tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Förutom flexibla betalningsmetoder är kärnan i Swedbank Pay transparenta och tydliga villkor. Vårt uppdrag är att göra det enkelt att göra affärer var som helst och när som helst. Och vi lever efter våra värderingar, Öppen - enkel - omtänksam.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Som Customer Adviser i Team Merchant Support PSP inom Customer Operations ansvarar du för att ha daglig kontakt med våra kunder samt flertalet administrativa arbetsuppgifter, där du arbetar i ett team som består av ca 12 medarbetare fördelat på mindre arbetsgrupper.

Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Det är viktigt att du är driven, analytisk, ansvarsfull och strukturerad. Eftersom vi arbetar med daglig kundkontakt är det viktigt att du är bra på att kommunicera och brinner för att ge den bästa servicen ut mot våra kunder.

Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom finansbranschen och i ett team som drivs av att alltid leverera det bästa för våra kunder. För oss är det viktigt att kunna balansera arbete och fritid ihop med att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt tillsammans.

Några av dina dagliga arbetsuppgifter är

- Daglig kontakt med våra kunder och andra funktioner inom företaget via telefon och mail.
- Arbeta med administrativa arbetsuppgifter.
- Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen.


Vi letar efter dig som: Älskar att jobba inom kundservice och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av PayEx.

För att lyckas i rollen behöver du även ha:

- God förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl.
- God samarbetsförmåga och en hög grad av integritet.
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift.
- Stor förmåga att ta initiativ och trivs att arbeta med problemlösning.
- Förmåga att koordinera, strukturera och prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö.


Vi tror även att de är bra om du har:

- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

- Erfarenhet från kundservice eller liknande.
- Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.


Vill du bli en av oss? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start 2021-04-01 eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Visby

Inte något för dig? - tipsa en vän om jobbet!

Sista ansökningsdag är 2021-03-03. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Jonathan Engqvist, Head of CO PSP Online,+46 498 20 7751

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 7 mars 2021

Liknande jobb


HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024