Customer Adviser till Swedbank Pay

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

På Customer Operations jobbar vi dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag är att leverera Swedbank Pays tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Mer om jobbet:

Merchant Support PSP består av 11 medarbetare fördelat på olika uppdrag mot kund. Som Customer Adviser hos oss kommer du att ha daglig kontakt med våra kunder och ha flera administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också få möjlighet att delta eller bidra till utvecklingsprojekt inom avdelningen.



Vi letar efter dig som: Älskar att jobba med kunden i fokus och ständigt strävar efter att ge den bästa servicen till våra kunder. Eftersom vi möter våra kunder dagligen behöver du ha stor social kompetens och duktig på att kommunicera i både tal och skrift.

Vi tycker att det är viktigt att du är driven, analytisk, ansvarsfull och strukturerad och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av Swedbank Pay

Du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar.

Vi tror även att de är bra om du har:

- Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl.
- Det är bra om du tidigare arbetat med administration
- Goda språkkunskaper i Engelska både tal och skrift och även i något av våra övriga Nordiska språk.
- Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett sammansvetsat team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö med kontor i Visby och ett attraktivt förmånspaket.

Vill du bli vår Customer Adviser? Skicka din ansökan redan idag! Vi söker nu två tjänster varav en tillsvidareanställning samt ett vikariat på ca 1 år med start enligt överenskommelse. Skriv med i din ansökan om du är intresserad av båda tjänsterna Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2020-09-19. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Team Manager Anette Bevacqua 0738-20 84 16.

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.



PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024