OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss
Som en av nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning är vi rätt arbetsplats för dig.
Customer Operations består av fyra enheter som jobbar med kundservice på olika sätt, där vi dagligen arbetar för att överträffa våra kunders förväntan.
Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer med våra kunder och deras kunder.
Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!
Mer om jobbet
Vi i team Account and Contract Financing jobbar med service mot kund och slutkund inom de tjänster som tillhör vårt team. Det innebär ärendehantering både via samtal och mejl, vi hanterar inkomna betalningar, sköter fakturering, medverkar på möten med kunder och jobbar mycket med att ständigt förbättra vårt arbetssätt och vår leverans.
Som Customer Adviser i vårt team skulle några av dina arbetsuppgifter bestå av att:
- Hantera inkommande samtal och mejl enligt uppsatta rutiner och riktlinjer.
- Hantera administrativa uppgifter som ingår i betalningsprocesserna, som t.ex. placering av betalningar samt faktureringsprocessen.
- Självständigt arbeta lösningsorienterat med dagliga processer i våra system.
- Vara delaktig i att kontinuerligt utveckla våra arbetssätt och ha fokus på att förbättra och effektivisera.
Vi letar efter dig som älskar att jobba med starkt kundfokus, har mycket stark kommunikativ förmåga i skrift och tal, ser samarbete som en viktig del i det dagliga arbetet samt trivs samtidigt med mycket eget ansvar då ditt bidrag är avgörande för teamets resultat.
I vårt team behöver man också ha god initiativ- och genomförandeförmåga, ha god analytisk förmåga och förståelse för komplexa sammanhang, ha intresse för att arbeta med systemprocesser samt att man behöver ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.
Vi tror även att de är bra om du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, extra meriterande om det varit inom liknande bransch.
Vad kan vi erbjuda dig?
Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett socialt, drivet och ambitiöst team. Du får vara med och påverka arbetet framåt genom diverse aktiviteter där vi driver förbättringsarbete. Vi har även en härlig arbetsmiljö med kontor i centrala Visby.
Vill du bli vår nya kollega? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är ett vikariat på heltid med start enligt överenskommelse. Vikariatet pågår till 2025-01-31 med möjlighet till förlängning. Placeringsort: Visby
Sista ansökningsdag är 2023-10-22. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Monica Hagström +46 760 46 13 60.
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betalningslösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.