Customer Advisor Personal Loans Team Norge

Arbetsbeskrivning

Ditt uppdrag
Söker du ett utmanande extrajobb vid sidan av annan sysselsättning? Då kanske det här är ett jobb för dig! Som Customer Advisor och medlem i Customer Operations Team Norge kommer du att arbeta med service och försäljning som innefattar kundkontakt via telefon och mail. Vi ser gärna att du kan jobba ca 40 timmar i månaden.

Customer Operations uppdrag består i att ansvara för kundprocessen från boarding av ny kund och därefter för hela kundens livscykel. Funktionen består av ca 120 medarbetare fördelade utifrån produkt (privatlån Nordics respektive privatlån Tyskland samt bolån) samt en Collectionsenhet. I tillägg finns två stödfunktioner; Development och Sales.

Vi söker
Du behöver inte vara flytande i norska för att lyckas i rollen som Customer Advisor i det norska teamet, däremot är det viktigt att du är duktig på att kommunicera tydligt i tal och skrift och har ett ”språköra” som gör att du har lätt för att förstå våra norsktalande kunder och därmed kunna ge dem bästa tänkbara service.

Kvalifikationer:


• Gymnasieexamen som lägst
• Har dokumenterad erfarenhet från att arbeta med kundservice, gärna över telefon 
• Behärskar svenska i tal och skrift 
• Har erfarenhet av administrativt arbete

Meriterande:


• Erfarenhet från kreditbedömning
• Kunskaper i norska språket

Vem är du?
Om du är en positiv och driven lagspelare som trivs i ett föränderligt bolag med stark tillväxt och högt i tak så tror vi att du kommer trivas både i teamet och i rollen. Du är bekväm med att arbeta med telefonen som ditt främsta verktyg och du är noggrann och har ett öga för detaljer. Teamet genomsyras av en hög servicenivå och laganda och vi hjälper mer än gärna varandra vid behov.

Vad vi erbjuder
Eftersom du har läst så här långt ner i annonsen antar vi att du finner rollen intressant, vad kul! Nu är det dags för oss att berätta lite om vad vi erbjuder dig mer än ett roligt jobb.

Oavsett hur bra vi trivs på jobbet är det viktigt att det finns en balans mellan jobb och ledig tid. På Nordax arbetar vi kontinuerligt med välmående och hälsa för att våra medarbetare ska få de förutsättningar de behöver för att prestera när de är på jobbet och kunna koppla av när dagen är slut. Vi har roligt tillsammans, inte minst på våra gemensamma aktiviteter och årliga fester, där vi ser till att fira både gemensamma framgångar och dela ut priser för individuella prestationer. Vi tror på människors förmågor och vikten av att utmanas och utvecklas varför vi kontinuerligt arbetar med att forma starka och inkluderande ledare.

Nordax är ett svenskt mångkulturellt bolag, här får du kollegor från olika delar av världen, alla samlade under ett och samma tak på Gävlegatan 22 vid Torsplan i Stockholm.

Om du vill veta mer
Du är varmt välkommen att kontakta rekryterande ledare Madeleine Nolander, madeleine.nolander@nordax.se om du har specifika frågor om tjänsten. Har du generella frågor om Nordax eller rekryteringsprocessen får du gärna höra av dig till Emelie Sillén på HR, ext.emelie.sillen@nordax.se.

Vad händer nu?
Önskat startdatum: augusti/september
Omfattning: Ca 40h/månaden, extrajobb

Vi bearbetar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därmed inte med att skicka in din ansökan! Vi vill gärna att ansökningshandlingarna ska ett uppdaterat CV. I enlighet med GDPR har vi tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som skickas till oss via e-post.

Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan!

 




Vill du veta mer om oss? På vår hemsida kan du bland annat läsa om våra värderingar, vision och mission men även om hur vi arbetar med hållbarhet och ansvarsfull kreditgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordax Bank Stockholm
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Timlön
  • Deltid/ Ca 40h/månaden
  • Publicerat: 7 juni 2019

Besöksadress

Gävlegatan 22
None

Postadress

Gävlegatan 22
Stockholm, 11330

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024