Customer Advisor- Team Norge

Customer Advisor- Team Norge

Arbetsbeskrivning

Om rollen

Vi är en bank. Trygga och pålitliga, men mer framåtlutade och snabbfotade än många andra banker och med en företagskultur som präglas av samarbete och ett stort hjärta för våra kunder och varandra! Sedan starten 2003 har Nordax haft en stark tillväxt och utveckling. Vid vårt kontor i Vasastan bygger vi - ca 400 kollegor - gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!

Personal Loans är en del av Customer Operations och här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi som samtidigt skapar positiva kundupplevelser och våra affärer.

Nu söker vi ytterligare en Customer Advisor till vårat norska team där du kommer att hjälpa våra kunder med sin privatekonomi, samtidigt som du säkerställer att vi beviljar lån på ett ansvarsfullt sätt.

Rollen innebär i korthet:

- Att ge befintliga kunder på den norska marknaden service genom merförsäljning av lån och försäkringar.
- Inkommande samt utgående samtal per telefon genom en rådgivande dialog med befintliga kunder för att identifiera deras behov och skräddarsy lösningar därefter
- En viss administration kopplat till samtalen


Vem vi tror att du är

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som bör andas en stor portion framåtanda, målfokus, noggrannhet och kommunikation, och som får energi av att gå all in för kunden!

Precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö.

Med på vår resa vill vi ha dig som vill, kan och vågar bära Nordax matchtröja med stolthet för vår fina kultur samt den utveckling vi ser framför oss. Känner du dessutom igen dig i våra värderingar: Helhjärtade, ansvarstagande och utmanare - då kan du mycket väl vara den vi söker!

För att lyckas i rollen ser vi vidare att du:

- Är bekant med norska språket
- Brinner för att hjälpa våra kunder över telefon
- Har erfarenhet av serviceyrket med fördel från roller inom exempelvis butik, restaurang, resebolag, telefon eller liknande, resten lär vi dig!


Praktisk information:

- Start: Snarast!
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 mån provanställning)
- Fast lön 💰
- Arbetstider: Varierar mellan 08:30 -17:00 (juni-aug slutar vi kl.16)


Vad händer nu?
Skicka in ditt CV och kontaktuppgifter direkt genom att klicka på "Ansökan". Uppfyller du grundkraven går du automatiskt vidare till en kort testdel. För att få mer information om din profil jobbar vi med tester tidigt i processen. Vi använder oss av Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera de kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

Testerna tar ungefär 30-40 minuter att slutföra och du får en komplett återkopplingsrapport sänd till dig, vilket är jätteintressant att ta del av för egen del!

Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta mig Rebecca Khan, Talent Acquisition Specialist på rebecca.khan@nordax.se

Vi vill även informera om att vi i samtliga rekryteringsprocesser gör en referenskontroll, tar UC samt begär utdrag ur belastningsregistret.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordax
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 24 augusti 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024