OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
Vid vårt kontor i Vasastan bygger vi - ca 350 kollegor - gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!
Till Pre Collections Team Norge söker vi just nu en Customer Advisor som vill gå ”all in” för att hjälpa våra befintliga kunder att få rätsida på sina ekonomiska utmaningar gällande befintliga lån hos oss.
Här blir du en del av ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. Vårt samarbete präglas av stort hjärta för kunden och teamet och att vi delar med oss av våra kunskaper och ”krokar arm” för att göra våra kunder ännu nöjdare.
Rollen innebär i korthet att:
- Hantera kundärenden gällande förfallna fodringar per telefon
- Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen
- Samarbeta med andra funktioner internt
Vem är du?
För att du ska ha de bästa förutsättningarna att trivas i och prestera i rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du är serviceminded och noggrann och precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö, där vi alla bidrar till vår gemensamma resa.
För att du ska ha de bästa förutsättningarna att axla rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du 👇🏼:
- arbetat inom kundservice/försäljning
- är flytande i svenska tal & skrift och förstår norska
- har en administrativ ådra, eftersom att arbetet ställer krav på din förmåga att arbeta strukturerat och noggrant.
Om du känner igen dig i adjektiv som positiv, nyfiken och strukturerad och dessutom är en lagspelare som trivs i ett föränderligt bolag med stark tillväxt och högt i tak så tror vi att du kommer trivas både i teamet och i rollen. Teamet genomsyras av en hög servicenivå, prestigelöshet och laganda och vi hjälper mer än gärna varandra. Givetvis behöver vi dig som har modet att gå all-in för våra kunder!
Praktisk information:
- Start: Omgående
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning).
- Fast lön 💰
- Rapporterar gör du till: Gustav Höög, Team Manager
Vad händer nu?
Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta mig Rebecca Khan, Talent Acquisition Specialist på rebecca.khan@nordax.se
Vi har en löpande rekryteringsprocess och tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder tidigt i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vi ser fram emot din ansökan!
Nordax har en historik av stark tillväxt - vi har gått från att vara en liten specialistbank med en produkt på en marknad - till vara en utmanare i Norden med flera finansiella produkter. Som en del av vår fortsatta ambition att växa, har vi aviserat vår intention att köpa Bank Norwegian för att skapa en stark företagsgrupp för framtiden. Företagsgruppen skulle innebära mer än en fördubbling av Nordax storlek idag avseende portfölj men även kreditkort. Processen pågår, och målet är att bli ägare av åtminstone 2/3 av aktierna i Bank Norwegian, genom att en stark majoritet av aktieägarna accepterar erbjudandet.