OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en bank. Trygga och pålitliga, men mer framåtlutade och snabbfotade än många andra banker och med en företagskultur som präglas av samarbete och ett stort hjärta för våra kunder och varandra! Sedan starten 2003 har Nordax haft en stark tillväxt och utveckling. Vid vårt kontor i Vasastan bygger vi - ca 300 kollegor - gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!
Personal Loans är en del av Customer Operations och här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi som samtidigt skapar positiva kundupplevelser och våra affärer.
Rollen
Som Customer Advisor hos team Norge kommer du arbeta mot våra befintliga kunder med både förstklassig service och merförsäljning av tilläggsprodukter så som försäkringar, via telefon och mail.
Rollen innebär i korthet:
- Att ge befintliga kunder på den norska marknaden service genom att lägga upp låneansökningar och merförsäljning av försäkringar.
- Inkommande samt utgående samtal per telefon genom en rådgivande dialog med befintliga kunder för att identifiera deras behov och skräddarsy lösningar därefter.
- En viss administration kopplat till samtalen.
Tillsammans med Team Manager Axel Skattsgård kommer du sätta upp individuella månatliga mål och genom coaching från säljcoach säkerställer vi att du ständigt får möjlighet att utveckla din samtalsteknik.
Vem vi tror att du är
Utöver att vi söker en härlig och positiv kollega som såklart älskar att jobba med telefonen som arbetsredskap, så ser vi också att du:
- Talar och skriver på svenska obehindrat, det är inget krav att kunna norska men det behövs att du har rätt inställning och att du är öppen för att lära dig.
- Har erfarenhet från liknande eller annat kundfokuserat yrke, så som kundservice.
- Erfarenhet från en liknande roll med inslag av telefonförsäljning är inte ett krav men är mycket meriterande.
- Älskar att ha roligt i ett team - ger av dig själv, men ser också dina kollegor.
- Motiveras av att arbeta mot mål - stora som små.
Då anställningen är en visstidsanställning med sysselsättningsgrad på 40 % ser vi gärna att du har en annan huvudsyssla, exempelvis pågående studier.
Praktisk information:
- Start: Omgående
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: timanställd.
- Omfattning: 40%, kan delas upp på hel- samt halvdagar
- Arbetstider: vi kommer överens om vad som passar dig och oss bäst
- Timlön 💰
Ta chansen och var med på en utvecklande resa tillsammans med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣.
Vad händer nu?
Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta mig Sofia Eriksson, sofia.eriksson@nordax.se
Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vi ser fram emot din ansökan!