Customer Advisor till Personal Loans Norge

Customer Advisor till Personal Loans Norge

Arbetsbeskrivning

Om rollen

Välkommen till Nordax! Vi är en bank. Trygga och pålitliga, men mer framåtlutade och snabbfotade än många andra banker och med en företagskultur som präglas av samarbete och ett stort hjärta för teamet och våra kunder! Sedan starten 2003 har Nordax haft en stark tillväxt och utveckling.

Vid vårt fina kontor i Vasastan bygger vi - ca 300 kollegor - gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!

Personal Loans är en del av Customer Operations och här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi som samtidigt skapar positiva kundupplevelser och våra affärer. Vårat norska team arbetar tätt tillsammans för att uppnå våra uppsatta mål. Målen är individuella, men vi arbetar som ett team och hjälper varandra att prestera på topp!

I din roll som Customer Advisor hjälper du våra kunder med sin privatekonomi, samtidigt som du säkerställer att vi beviljar lån på ett ansvarsfullt sätt. Rollen innebär i korthet:

- Att ge befintliga kunder på den norska marknaden service genom merförsäljning av lån och försäkringar
- Inkommande samt utgående samtal per telefon genom en rådgivande dialog med befintliga kunder för att identifiera deras behov och skräddarsy lösningar därefter
- En viss administration kopplat till samtalen


Vem vi tror att du är

Med på vår resa vill vi ha dig som vill, kan och vågar bära Nordax matchtröja med stolthet för vår fina kultur samt den utveckling vi ser framför oss. Känner du dessutom igen dig i våra värderingar: Helhjärtade, ansvarstagande och utmanare - då kan du mycket väl vara den vi söker!

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som bör andas en stor portion framåtanda, målfokus, noggrannhet och kommunikation, och som får energi av att gå all in för kunden! Precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö.

För att lyckas i rollen ser vi vidare att du:

- Förutom svenska, har god förståelse för norska i tal och skrift
- Brinner för att hjälpa våra kunder över telefon
- Bor i Stockholm
- Har erfarenhet av serviceyrket med fördel från roller inom exempelvis butik, restaurang, resebolag, telefon eller liknande mot den norska marknaden, resten lär vi dig!


Praktisk information:

- Start: Efter semestern. OBS! Urval påbörjas v.33!
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas)
- Fast lön 💰
- Arbetstider: Varierar mellan 07:30 -16:15 (Juni-aug slutar vi 15:15)


Ta chansen och var med på en utvecklande resa tillsammans med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣.

Vad händer nu?

Vi går löpande igenom ansökningar så vänta inte med att skicka in din ansökan även om urvalet påbörjas först efter semestern!

Om du har frågor om tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta mig Paulina Bolt, HR Assistent på paulina.bolt@nordax.se

Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen till Nordaxfamiljen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordax
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2021
  • Ansök senast: 5 januari 2022

Liknande jobb


28 november 2024