OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Du kommer i många frågor och ärenden vara våra kunder, dvs utställarens, livlina när det kommer till att besvara frågor och hjälpa till med de förberedelser som krävs för att kunden ska få vara med på ett event i världsklass.
I dina dagliga arbetsuppgifter kommer du med telefon och mail som dina främsta arbetsredskap att;
- hantera inkommande kundärenden med målet att effektivisera hanteringen både för kunder och våra säljare
- lämna prisuppgifter till utställare, ta emot beställningar, granska inkomna förfrågningar
- hantera reklamationsärenden och aktivt agera för att minska dessa
- arbeta med merförsäljning
- aktivt arbeta för att nå teamets mål för omsättning och servicenivåer
- arbeta med säljsupporterande arbetsuppgifter så som; registrering, orderbekräftelser, kvalitetssäkra uppgifter, skapa faktureringsunderlag och lägga ordrar, samt bistå med underlag till våra marknadsfunktioner.
Vem är du?
Att du delar våra värdeord drivande, engagerad, affärsmässig och tillsammans ser vi som en självklarhet och är något som genomsyrar din personlighet och ditt arbete.
För oss är det viktigt med engagemang och service, vi vet vad det innebär att leverera service i världsklass och tror att du som söker denna tjänst brinner lika mycket för det som vi! Andra för rollen framgångsrika egenskaper är en positiv attityd, att vara flexibel och samarbetsvillig, noggrann och strukturerad och att du med lätthet navigerar mellan olika system. Vi ser gärna att du har axlat liknade roller med framgång tidigare.
Kvalifikationer
Du har:
- Har gymnasiekompetens med teoretisk inriktning
- Har minst 1 års erfarenhet av administrativa uppgifter
- Har minst 1 års erfarenhet av att ha arbetat med service
- Har god kännedom och förståelse för försäljning
- Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på engelska och svenska
- Har lätt för att lära sig nya datasystem
- Starkt meriterande är om du har erfarenhet av och/eller är intresserad av eventbranschen
Välkommen med din ansökan!
Om du tycker att tjänsten som Customer Advisor passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka din ansökan snarast. Tjänsten är på heltid med årsarbetstid, du kommer att vara placerad i våra lokaler i Älvsjö. Vi tillämpar provanställning.
Vi på Stockholmsmässan strävar alltid mot att bli en än mer jämställd och hållbar arbetsplats varför vi gärna ser manliga sökande och/eller dig med internationell bakgrund.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Customer Support Manager Maria Karlsson på 08-749 98 92. Urvalsarbetet sker löpande och sista ansökningsdag är den 12 juni. Tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut.
Om Stockholmsmässan
Stockholmsmässan är Nordens största anläggning för mässor, konferenser och event. I över 75 år har vi arrangerat mässor och event som inspirerat, bidragit med kunskap och skapat affärer. Årligen arrangeras inspirerande event i olika kategorier för alla smaker. Det personliga mötet är grunden för vår kommunikation som människor. Det finns inte något som kan ersätta det. Det gäller allt från oväntade möten på stan till stora organiserade event med tiotusentals deltagare.
Det är där vi på Stockholmsmässan kommer in. Vi älskar möten - alla sorters möten. Därför är vi experter på att arrangera, planera och skapa just möten som gör skillnad. Både i det stora och i det lilla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Hedin
0730-565554
Alexander Sellman
+46707494472
Alexander Sellman
Cecilia Henningsson