OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordax skapar produkter och tjänster som speglar samtidens och framtidens sätt att leva. Istället för att begränsa oss till inrutade banksystem utmanar vi förlegade konventioner och skapar förändring. Både som bank och arbetsgivare. Genom att tänka nytt, lösa problem och ifrågasätta gamla strukturer skapar vi framtiden.
Nu söker vi en ytterligare Customer Advisor !
Om rollen
Vid vårt kontor i Vasastan bygger vi - ca 300 kollegor - gemensamt framtidens bank - för det nya vanliga sättet att leva!
Till Pre Collections Team Finland söker vi just nu en Customer Advisor som vill gå ”all in” för att hjälpa våra befintliga kunder att få rätsida på sina ekonomiska utmaningar gällande befintliga lån hos oss.
Här blir du en del av ett öppet klimat med högt i tak och nära till beslut. Vårt samarbete präglas av stort hjärta för kunden och teamet och att vi delar med oss av våra kunskaper och ”krokar arm” för att göra våra kunder ännu nöjdare.
Rollen innebär i korthet att:
- Hantera kundärenden gällande förfallna fodringar per telefon
- Sköta administrativa uppgifter kopplat till samtalen
- Samarbeta med andra funktioner internt
Vem är du?
För att du ska ha de bästa förutsättningarna att trivas i och prestera i rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du är serviceminded och noggrann och precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö, där vi alla bidrar till vår gemensamma resa.
För att du ska ha de bästa förutsättningarna att axla rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du 👇🏼:
- har minst 3 år inom serviceyrket
- är flytande i finska och att du förstår svenska
- har en administrativ ådra, eftersom att arbetet ställer krav på din förmåga att arbeta strukturerat och noggrant.
Om du känner igen dig i adjektiv som positiv, nyfiken och strukturerad och dessutom är en lagspelare som trivs i ett föränderligt bolag med stark tillväxt och högt i tak så tror vi att du kommer trivas både i teamet och i rollen. Teamet genomsyras av en hög servicenivå, prestigelöshet och laganda och vi hjälper mer än gärna varandra. Givetvis behöver vi dig som har modet att gå all-in för våra kunder!
Praktisk information:
- Start: Omgående
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning).
- Fast lön 💰
- Rapporterar gör du till: Elias Akyol, Team Manager
Vad händer nu?
Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta mig Paulina Bolt, HR Assistent på paulina.bolt@nordax.se
Vi har en löpande rekryteringsprocess och tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder tidigt i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
Vi ser fram emot din ansökan!