Customer Advisor till vårt norska team

Arbetsbeskrivning

Om rollen
Det här är en visstidsanställning som löper 12 månader, men för rätt kandidat finns det goda möjligheter att fortsätta på Nordax antingen i samma team eller i en annan roll. Customer Operations Norge ansvarar för hela kundprocessen för våra norska kunder, från boarding av ny kund och därefter för hela kundens livscykel.

Som Customer Advisor kommer du arbeta med både service och merförsäljning av lån och försäkringar, via telefon och mail. Du kommer växla mellan att ta emot samtal samt att ringa ut till befintliga kunder för att se om vi kan hjälpa dom ytterligare. Varje morgon börjar med ett uppstartsmöte och tillsammans med kollegorna jobbar du mot dagliga mål.

Vem vi tror att du är
Utöver att vi söker en härlig och positiv kollega som såklart är bekväm med telefonen som arbetsredskap, så ser vi också att du:

- Avslutat gymnasieutbildning.
- Stark kommunikation.
- Erfarenhet från jobb på bank/finansbolag i en tidigare roll är ett plus.
- Även erfarenhet från annat kundfokuserad yrke, så som affär eller restaurang, är meriterande.


Men framförallt är dina personliga egenskaper det viktigaste: En passion för kunden och vilja att hjälpa dennes ekonomi är en nödvändighet för att du ska både lyckas och trivas. Likaså är en ambitiös och ödmjuk inställning gentemot dina kollegor. Vi hoppas att du känner igen dig själv i våra värdeord - kundfokuserad, ansvarstagande, sund och enkel.

Vad händer nu?
Eftersom vi bearbetar ansökningar löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därmed inte med att skicka in din ansökan redan idag. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta HR Rebecca Wallgren på ext.rebecca.wallgren@nordax.se.

Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Nordax
Nordax skapar produkter och tjänster som speglar samtidens och framtidens sätt att leva. Istället för att begränsa oss till inrutade banksystem utmanar vi förlegade konventioner och skapar förändring. Både som bank och arbetsgivare. Genom att tänka nytt, lösa problem och ifrågasätta gamla strukturer skapar vi framtiden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordax
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024