OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Nordax! Vi är en bank. Trygga och pålitliga, men mer framåtlutade och snabbfotade än många andra banker och med en företagskultur som präglas av samarbete och ett stort hjärta för teamet och våra kunder! Sedan starten 2003 har Nordax haft en stark tillväxt och utveckling och vi fortsätter så..
Vårt erbjudande:
- En platt organisation med snabba beslutsvägar
- Utvecklingsmöjligheter
- Frihet under ansvar
- Frukost varje tisdag
- Roliga aktiviteter
- Möjlighet att arbeta hemifrån/på distans
- Feedbackkultur, coachande ledarskap och en företagskultur där vi bryr oss om varandra!
Om rollen:
Personal Loans är en del av Customer Operations och här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi som samtidigt skapar positiva kundupplevelser och våra affärer. Vårt finska team, som vi nu vill expandera är ett sammansvetsat team bestående av ca 15 medarbetare. De arbetar tätt tillsammans och hjälper varandra i att uppnå de uppsatta målen, som både är individuella och på teamnivå.
Rollen innebär i korthet:
- Att ge befintliga kunder på den finska marknaden service genom merförsäljning av lån och försäkringar
- Inkommande samt utgående samtal per telefon genom en rådgivande dialog med befintliga kunder för att identifiera deras behov och skräddarsy lösningar därefter
- En viss administration kopplat till samtalen
- Kommunikation med våra kunder via mail
Din profil:
Vi behöver dig, starkt lysande servicestjärna med expertis av att möta den ”finska kunden”.
Med på vår resa vill vi ha dig som vill, kan och vågar bära Nordax matchtröja med stolthet för vår fina kultur samt den utveckling vi ser framför oss. Känner du dessutom igen dig i våra värderingar: Helhjärtade, ansvarstagande och utmanare - då kan du mycket väl vara den vi söker!
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som bör andas en stor portion framåtanda, målfokus, noggrannhet och kommunikation, och som får energi av att gå all in för kunden! Precis som vi, ser du det som en självklarhet att dela med dig av dina erfarenheter och åsikter och verkar för en positiv och utvecklande arbetsmiljö.
Vi tror också att du 👇🏼:
- Förutom svenska, behärskar finska i tal och skrift
- Brinner för att hjälpa våra kunder över telefon
- Bosatt i Stockholm eller pendlingsavstånd
- Meriterande om du har erfarenhet av sälj
- Har erfarenhet av serviceyrket med fördel från roller inom exempelvis butik, restaurang, resebolag, telefon eller liknande på den finska marknaden, resten lär vi dig!
Praktisk information:
- Start: Omgående
- Placering: Stockholm, Gävlegatan 22
- Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas)
- Fast lön 💰
- Arbetstider: Varierar mellan 07:30 - 16:15 (kvällar och helger förekommer)
Ta chansen och var med på en utvecklande resa tillsammans med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣.
Vad händer nu?
Vi går löpande igenom ansökningar så vänta inte med att skicka in din ansökan! Visa ditt intresse genom att ansöka enbart med några få knapptryck så får vi kontakt och jag kan berätta mer kring det du undrar över.
Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och lyckas i rollen. Vi vill även informera om att vi i samtliga rekryteringsprocesser gör en referenskontroll, tar UC samt begär utdrag ur belastningsregistret.
Vi ser fram emot din ansökan!