Customer and quality coordinator

Customer and quality coordinator

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du social och tycker om att ha mycket kontakt med kunder och kollegor samt är noggrann och har ett öga för detaljer? Då kan rollen som Customer Coordinator hos oss vara något för dig.

Tjänsten tillhör organisatoriskt vårt kundtjänstteam och är placerad i Norrköping.

Rollen innebär ett varierat arbete där dina uppgifter bland annat omfattar ordermottagning, kundsupport, uppdatering av prislistor, hjälpa till att ta fram anbud samt vara med och upprätthålla och utveckla vårt kvalitetsledningssystem.

 

Vi söker dig som:

Har en positiv inställning och ett gott bemötande

Har minst två års arbetslivserfarenhet inom administration eller kundservice

Flytande svenska och engelska i tal och skrift samt en fallenhet för att ta fram säljande text.

Förmåga att kommunicera på finska i tal och skrift (meriterande)

Goda kunskaper i MS Office, främst Excel

Erfarenhet av att jobba i affärssystem

Erfarenhet från att jobba med kvalitetsledningsfrågor, till exempel internrevision eller som process-koordinator (meriterande)

 

 

Juzo Scandinavia AB säljer medicintekniska produkter inom främst kompression och ortopedi till vårdgivare i Sverige och övriga Norden. Vi är ett helägt dotterbolag till tyska Julius Zorn GmbH som är tillverkar de produkter vi tillhandahåller.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 augusti 2024
  • Ansök senast: 29 augusti 2024

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024