Customer Care Agent

Customer Care Agent

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson söker nu finsk-, svensk- och norsktalande agenter till Customer Care i Insjön!

Vi erbjuder dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig till att vara dig själv. Clas Ohlson har hjälpt kunder att lösa sina vardagsproblem i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att fortsätta förenkla livet i 100 år till.

Nyfiken? Tveka inte att läsa vidare för att se om det är du, vi letar efter!

Om rollen

På Customer Care i Insjön hjälper vi dagligen våra kunder med att besvara frågor om våra produkter, leveranstider och ordrar. Här möter vi kunden genom mail, telefon och chatt med målsättningen att det ska vara enkelt att få kontakt och hjälp från oss. Även merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer ingå i dina arbetsuppgifter. Våra medarbetare på denna funktion spelar en nyckelroll i vår kundresa och vi har som målsättning att leverera en kundupplevelse i världsklass.

Som medarbetare på Customer Care jobbar du enligt schemalagd arbetstid med varierande dags-, kvälls och helgtider.

Vem är du?

Vi tror att du som söker är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person är du service- och resultatinriktad samt stresstålig och har god förmåga att hantera ett högt inflöde. Detta ställer höga krav på att hantera flera informations kanaler, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson. För att lyckas i denna tjänst behöver du även ha goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt. Det är starkt meriterande om du även talar och skriver norska eller finska.

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

Ansökan

Vi vill ha din ansökan senast 10 maj. Ansökningar behandlas löpande.

Frågor om rollen eller rekryteringsprocessen besvaras av Team cheferna Ebba Andersson 076-6969656 och Stefan Strandell 076-6969640.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2021
  • Ansök senast: 10 maj 2021

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024