Customer Care Agents, APM Terminals – Göteborg

Customer Care Agents, APM Terminals – Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker ambitiösa och energiska Customer Care Agenter till APM Terminals Nordics i Göteborg. I denna position kommer du att ansvara för leverans av snabb och konsekvent hantering av kundernas behov, med hög servicenivå - vilket lämnar alla våra kunder en kundupplevelse i världsklass!

Om tjänsten

Som Customer Care agent kommer du assistera i alla kundvård relaterade aktiviteter. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för våra externa kunder, där det är av vikt att leverera hög servicenivå och tillhandahålla effektiva lösningar på kundproblem.

Huvudsakliga arbetsuppgifter kan bland annat vara:
- Agera som första kontaktpunkt gentemot externa kunder och leverera hög servicekvalitet.
- Besvara kundfrågor och hantera kundproblem.
- Ansvara för hantering och dokumentering av kundfeedback och arbeta med lösningar för bättre kundupplevelse.
- Bidra till en miljö som stödjer lärande, utbildning och utveckling.

Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter. Vi erbjuder en spännande karriärmöjlighet i den dynamiska och utmanande världen av terminaloperationer, som kännetecknas av högt tempo och mångfald. Du kommer att få fokusera på att skapa värdefulla relationer med intressenter, arbeta med dedikerade team i en miljö där du kommer att uppskattas, erkännas och väl belönas.

Detta är ett konsultuppdrag på 100%.

Om dig

Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en god kundnöjdhet och ett kundcentrerat arbetsätt!

Önskade kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst / customer care.
- Van vid att kommunicera över telefon samt mail, med datorsystem som arbetsverktyg.
- Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift.

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Sökord
APM, Terminal, Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Swedish, engelska, English, Danish, Norwegian, Finnish, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco, Customer Care

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 29 maj 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024