Customer Care Center agent, natt/kvällstjänst

Arbetsbeskrivning

Vi är ett spännande bolag med stort hjärta som sätter människan i centrum. Till vårt Customer Care Center i Göteborg söker vi nu en ny kollega. Vårt kontor ligger i Mölndal och arbetet utförs på kontoret. 

Arbetsuppgifterna innefattar bla att besvara och hantera kundtjänst- och skadeärenden i huvudsak via mail. Under dina arbetspass ansvarar du även för support på våra obemmanade kiosker när kunder behöver hjälp runt om i landet. Vi har i dagsläget även support för Norges kunder. Tjänsterna innebär delvis ensamarbete men även vissa nätter där ni gemensamt arbetar med tilldelade uppgifter. I början och slutet av din arbetstid har du överlämning med övriga i arbetslaget och schemat överlappar varandra. 

Vi söker dig som trivs med att ha många olika kontaktytor och varierande arbetsuppgifter. Du brinner för att ge god service och det bästa kundbemötandet. Vi ser att du har gymnasial utbildning samt goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift. Vi arbetar i flera olika system så du ska ha viss systemvana. Fler språk är meriterande, så även om du tidigare har arbetat med kundtjänst eller som reglerare inom försäkringsbolag. Har du tidigare erfarenhet av nattarbete är även det meriterande.

Tjänsten vi söker är 1 st natt/kvällstjänst, deltid 75%. Det avser ett vikariat t.o.m. 30/12-2022 men chans till förlängning. Arbetstiderna är antingen mellan 13.00-22.00 (kväll) eller 21.00-07.00 (Natt) (Med reservation för mindre förändringar och under utbildningsperioden som är förlagd till bl.annat dagtid)

Tillträde omgående.

Vi vill att vår personalstyrka ska vara en återspegling av samhället. Vi är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften genom en ökad insikt om olika kunders krav, behov och förväntningar. Vi vet att kunnig personal skapar vår framgång och att grunden till vår framgång handlar om den service vi ger våra kunder. För att vi för allas skull ska vara säkra på att vi arbetar rättvist och kompetensbaserat i vår rekrytering vill vi att du är beredd på att tidigt i processen genomföra personlighetstester som mäter några för oss viktiga egenskaper. Utifrån de testerna och dina övriga kvalifikationer kommer vi gå vidare med de personer som vi ser har bäst förutsättningar att lyckas hos oss.

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningarna behandlas löpande och tjänster kan tillsättas under ansökningstiden.

Senaste ansökningsdag är 22/12.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager

Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger

Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Rent A Car Aktiebolag
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2021
  • Ansök senast: 22 december 2021

Besöksadress

Box 12850 112 97 Stockholm
None

Postadress

Box 12850 112 97 Stockholm
., 11297

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024