OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du göra vardagen enklare för tusentals användare? Är du en person med passion för service och problemlösning av högsta kvalitet? Är digitalisering något du verkligen brinner för? Då har vi tjänsten för dig!
Vi på Simployer är väldigt måna om våra medarbetare och våra kunder. Vi lever efter våra värdeord personliga, kompetenta och innovativa och är ryggraden i allt vi gör. Som en del av Customer Care blir du en viktig ambassadör för att fortsätta sprida detta.
Vi står inför en tillväxtresa och letar efter personer som vill dela den med oss!
Rollen som Customer Care Coordinator
Som vår nya kollega på Customer Care kommer du få en given plats i ett härligt gäng med otroligt kompetenta kollegor. Du sitter i 1: a linjens support och kommer att ha daglig kontakt med våra kunder via mail och telefon. Ärendena kan variera i komplexitet och teknisk karaktär och vi söker därför dig som gillar mixen. Teamet kommer att bestå av fem personer där en Team Manager leder den dagliga operative verksamheten.
Om dig
Vi ser att du som söker stortrivs med kundkontakt där det är naturligt för dig att ge ett professionellt och personligt bemötande. Du motiveras av problemlösning där du gärna hittar nya tillvägagångssätt. Du har ett stort intresse av tekniska lösningar och systemstöd. Dessutom är du kommunikativ och en stark bidragare till gemenskap. Med nyfikenhet dras du till föränderliga miljöer och du gillar att ta ett stort eget ansvar.
Vi vill att du som söker
Har några års erfarenhet av kundkontakt, problemlösning och service
Har god teknisk förståelse av systemstöd
Har intresse för HR-lösningar
Är flytande i svenska och engelska så väl i tal som skrift
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Torsgatan 13 mitt i Stockholm.
Vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Simployer
Simployer hjälper företag att säkerställa att varje anställd når sin fulla potential. Det gör man med hjälp av att erbjuda expertsupport och utbildning inom HR, lön, skatt och moms samt en SaaS-lösning för HR Management. Genom att Simployer samlar systemlösningar, lärande och expertis i ett unikt erbjudande så ser de till att kunderna får en enklare arbetsvardag – samtidigt som de kan känna sig säkra i att göra rätt när det gäller lagar och regler. Simployer har kontor i Stockholm och Göteborg och är dotterbolag till norska Simployer i Sarpsborg. Läs gärna mer på www.simployer.se