Customer Care Hero kväll/helg

Customer Care Hero kväll/helg

Arbetsbeskrivning

Hösten betyder högsäsong för oss på Nordic Nest, och inför den söker vi flera nya kollegor som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass!
Vi är säkra på att det finns väldigt många andra företag som skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt.
Nu söker vi fler kollegor som kan hjälpa våra kunder på kvällstid på vardagar samt på helger, tjänsten har omgående start och vi jobbar på plats på vårt härliga kontor i Smedby!
Om rollen;
Som Customer Care Hero hos oss kommer du ha en otroligt viktig roll och direkt påverkan på vårt gemensamma resultat.
Inom Customer Care jobbar vi med returhantering, reklamationer och kundservice. Beroende på avdelning kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter variera, men alla har samma fokus: att leverera världens bästa kundupplevelse och hjälpa våra kunder att skapa hem att älska.
Våra arbetsuppgifter handlar om att;
Bemöta våra kunder och hantera ärenden via telefon, mail och chatt
Leverera förstklassig service genom ett omtänksamt och lösningsorienterat förhållningssätt
Hantering av reklamationer
Hantering av returer (uppack, strulhantering och återbetalning)
Arbeta för att skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje enskilt arbetsmoment
Arbeta mot uppsatta mål

Motiveras du av en roll med mycket ansvar där du får vara med och bidra till teamet med nya idéer och hitta ständiga förbättringar så kan detta vara rätt utmaning för dig!
Om dig;
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen ser vi att du har en passion för kundservice och vet att det är ”det lilla extra” som gör hela skillnaden. Du har lätt för att lära dig nya saker och tycker om att arbeta i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar.
Du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt och tycker om att arbeta i team samtidigt som du tar ett stort egenansvar. Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. Då vi är en internationell organisation ser vi ytterligare språkkunskaper i något av av de nordiska språken, tyska, holländska, spanska eller franska som meriterande.
Som person är du positiv, lyhörd och kommunikativ, du trivs med att vara del av ett engagerat team som alla arbetar tillsammans för att nå våra uppsatta mål.
Välkommen hem!
Vi erbjuder dig en fantastiskt rolig höst/vinter tillsammans med grymma kollegor - vill du bli en del av vårt team? Vänta inte med att skicka in din ansökan!
Tjänsten är förlagd på kvällstid på vardagar (kl 16-21) samt under helger (varierade tider). Vi ser att du har möjlighet att jobba i snitt 3-4 pass per vecka.
Vi jobbar på plats eftersom vi vet att vi behöver vara nära varandra för att nå magiska resultat, dessutom har vi fantastiskt mycket roligare då! Distansarbete är därmed inte aktuellt för denna tjänst.
Just nu söker vi flera nya kollegor och har som ambition att tillsätta tjänsterna omgående.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Nest Kalmar
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2022
  • Ansök senast: 17 november 2022

Postadress

Stämpelvägen 3
Kalmar, 39470

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024