Customer Care i Insjön söker sommarvikarier!

Customer Care i Insjön söker sommarvikarier!

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig till att vara dig själv. Clas Ohlson har hjälpt kunder att lösa sina vardagsproblem i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att fortsätta förenkla livet i 100 år till.

Nyfiken? Tveka inte att läsa vidare för att se om det är du, vi letar efter!

Om rollen

Till Customer Care söker vi nu flera medarbetare till sommaren 2022 som täcker upp för vår befintliga personal under semesterperioden. Tjänsterna är på 100% och sträcker sig mellan vecka 24- 32. Du kommer ges möjligheten upplärning av erfarna medarbetare innan du startar under två veckor, med start den 13 Juni.

Som medarbetare på Customer Care jobbar du enligt schemalagd arbetstid med varierande dags-, kvälls och helgtider.

På vårt Customer Care i Insjön hjälper vi dagligen våra kunder med att besvara frågor om våra produkter, leveranstider och ordrar. Här möter vi kunden genom mail, telefon och chatt med målsättningen att det ska vara enkelt att få kontakt och hjälp från oss. Merförsäljning är också en viktig del av rollen genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp. Våra medarbetare på denna funktion spelar en nyckelroll i vår kundresa och vi har som målsättning att leverera en kundupplevelse i världsklass.

Vem är du?

Vi tror att du som söker är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person är du serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.

För att lyckas i denna tjänst behöver du även ha goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i både svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt.

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

Ansökan

Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta Stefan Strandell (Team Manager) på mejl Stefan.strandell@clasohlson.se alternativt telefon 076-696 96 40. Eller Ebba Östberg (Team Manager) på mail. Ebba.ostberg@clasohlson.se alternativt telefon 076-696 96 56.

Välkommen med din ansökan! Ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024