OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du vad som krävs för att vara med på en av de häftigaste tillväxtresorna inom logi? Nu har du chansen att bli en del av ett fantastiskt gäng inom logibranschen, och bygga vidare på en framgångssaga utöver det vanliga!
Om Forenom
Forenom är Nordens ledande aktör inom företagslogi och har runt 7000 lägenheter, hotell- och hostelrum och erbjuder boende till över 100 000-tals resenärer årligen. Vi expanderar kraftigt och siktet är nu inställt på att bli #1 inom corporate housing i norra Europa. Ta gärna en titt på Forenoms sociala medier för att få en känsla för företaget: Facebook @forenomsverige, LinkedIn @Forenom, Instagram @Forenom, Twitter @Forenom. Möt oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Om tjänsten
Som Customer Care and Sales representative agerar du som en del av en rikstäckande funktion som ansvarar för att:
- Besvara inkommande samtal och mejl gällande boendeförfrågningar, bokningsändringar, allmänna frågor kring våra tjänster, felrapportering, fakturafrågor o.s.v.
- Kartlägga kundbehoven på ett effektivt sätt och öka vår merförsäljning av extratjänster
- Generera säljmöjligheter för kollegor inom organisationen
- Delta i säljrelaterade aktiviteter, såsom utgående samtal till existerande kunder och leads
- Ge korrekt och tydlig information genom att använda satta processer och verktyg
- Säkerställa kundnöjdhet och leverera en professionell sälj- och kundsupport med snabba svarstider.
Mer om dig – vår nya kollega
Förutom att du är flytande i svenska måste du behärska det engelska språket obehindrat både muntligt och skriftligt. Vidare är du noggrann, flexibel, öppen och positiv. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och trivs med snabba svängar. Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till fullo:
”Brave do”, ”100% open minded” och “Together is better”
Erfarenhet av bokning och sälj, men även systemvana från Salesforce är meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
På ett personligt och professionellt plan kommer det här uppdraget att utmana dig med en stor portion ansvar och du får chansen att påverka företagets utveckling i en positiv riktning. Med dig har du självklart stöd av din chef och dina lika orädda och härliga kollegor. Vi tillämpar kollektivavtal och 6 månaders provanställning.
Välkommen att skicka in din ansökan till maria.glaas@forenom.com. Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.