OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Nordic Nest är vi säkra på att det finns väldigt många andra företag som skulle skriva under på att kundnöjdheten är viktig, och något som man aktivt strävar efter. Men hos oss är det mer än så. Vi vill inte bara ha nöjda kunder, vi vill skapa ett värde långt bortom själva köpet. Vår allra första grundsten är att vi ska skapa världens bästa kundupplevelse, och det gör vi genom att vi faktiskt bryr oss om våra kunder, på riktigt.
Nu söker vi en Customer Care specialist som ska vara med och ta oss till nya rekordnivåer och skapa världens bästa kundupplevelse.
Om rollen;
Som Customer Care Specialist kommer du arbeta med flera delar för att säkerställa att vi har en kundupplevelse i världsklass i varje moment. Du är en del av Customer Care ledningen och har ett nära samarbete både med teamen inom Customer Care såväl som med andra avdelningar inom bolaget.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter;
Konstant utveckla och förbättra kundens köpresa hos oss
Identifiera kundens behov och förbättringsåtgärder, samt ta action för att verkställa det
Utveckla våra interna processer inom Customer Care
Utveckla och förbättra våra system och verktyg inom Customer Care
Analysera data
Tänka kreativt och lösningsorienterat för att hitta nya möjligheter för oss att arbeta smartare, bättre och effektivare
Detta är rätt utmaning för dig som alltid ser möjligheterna att förbättras och som har en lösning till varje problem. Du trivs som allra bäst i en roll där du får arbeta både analytiskt och serviceinriktat, och ser det som en självklarhet att alltid ha kunden i fokus.
Om dig;
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och ser att du har ett utpräglat servicetänk där du alltid strävar efter att förbättra både dig själv, dina kollegor och våra arbetssätt - allt i syfte för att vi tillsammans ska bli bättre. Det är viktigt att du kan förstå och analysera våra arbetssätt, och har ett kreativt sätt att hitta utvecklingspotentialerna.
Ditt hjärta ligger i att skapa en kundupplevelse i världsklass, med ett synsätt där du alltid ser oss ur kundens perspektiv och därmed har god förståelse för hela köpresan. Du förstår vad som är viktigt för kunden och prioriterar alltid att utveckla och förbättra det.
Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har mycket god förmåga att prioritera och organisera i ditt dagliga arbete. Du förstår att framgång byggs genom samarbete, och har mycket god kommunikationsförmåga och samarbetar väl med andra. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och i en miljö där förutsättningarna och fokus snabbt kan skifta.
Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, då kommunikation både internt och externt kan ske på båda språken.
Välkommen hem!
Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Placering är hos oss i Kalmar.
Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen.
Rätt utmaning för dig? Vi vill ha din ansökan senast söndag 20 mars!
För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Heinebäck, Head of Customer Care, på sofia.heineback@nordicnest.com
Vi ser fram emot din ansökan!