Customer Care Specialist med nordiska språkkunskaper sökes till välkänt för

Customer Care Specialist med nordiska språkkunskaper sökes till välkänt för

Arbetsbeskrivning

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!

OM FÖRETAGET

Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.

Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också.

Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!

OM TJÄNSTEN

Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.

I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.

För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.

Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska,
• Talar och skriver obehindrat på ett övrigt nordiskt språk (norska, finska och/eller danska)

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Varierande, rullande schema baserat på tider mellan Mån-Fre 08-20, Lör-Sön 10-18. Därmed är det viktigt att du är flexibel gällande dina arbetstider.

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2024
  • Ansök senast: 11 februari 2024

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024