OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskaper.
Brinner du för småföretagare och egenföretagare och vill vara en värdefull marknadsföringspartner för dem? Tycker du om att få ut det bästa av våra kunders verksamhet, hjälpa dem med kreativa designlösningar och ge specifika marknadsföringsråd för deras verksamhet? Ansök då redan nu som vår Customer Care Specialist i Tyskland och bli en del av den globala Vista-världen!
Vad gör Vista så unikt? Upptäck mer genom att att kolla på denna video!!
Vad du bör bidra med:
Du kan uttrycka dig väldigt väl på Svenska, både muntligt och skriftligt. Du är även vänlig och empatisk för att kunna hjälpa våra kunder med alla frågor och problem som kan uppstå.
Du har ett intresse för eCommerce och marknadsföring samt en passion för tryck och design, vilket hjälper dig att bidra med den bästa lösningen till våra kunder och se till att deras affärsverksamhet blir framgångsrik.
Du har datorvana, vilket tillåter dig kommunicera med och hjälpa våra kunder genom olika kanaler.
Särskilt i kristider så som under Covid-19 utstrålar du stort tålamod och, som en tillförlitlig partner till våra kunder, har i åtanke alla tillgängliga lösningar vi kan erbjuda för närvarande (t.ex. ansiksmasker, engångsartiklar)
Vad du kan förvänta dig:
En öppen arbetsplats där du är en del av ett entusiastiskt team med ett gemensamt mål.
En arbetsledare vid din sida som stöder din och ditt arbetslags utveckling.
En positiv atmosfär, storskaligt perspektiv vid beslut, samt öppen och direkt kommunikation som ger dig möjligheten att självständigt hitta lösningar till våra kunder.
Möjlighet att arbeta hemifrån.
En säker arbetsgivare som har stått stadigt under Covid-19 tack vare starkt internationellt samarbete samt en flexibel struktur.
Planerade och roterande skift under veckorna (Måndag-Fredag 08-19) med skiften inplanerade i god tid. Hel- och deltid (minst 30 timmar/vecka).
Heltäckande och betald träning under dina första fyra veckor samt regelbunden coaching och återkommande fortbildning. Mångsidiga utvecklingsmöjligheter både inom och utanför ditt team där vi alla arbetar med samma vision.
Hur vår rekryteringsprocess ser ut:
Först lär vi känna varandra genom ett samtal på ca. 20 minuter som görs via telefon eller videosamtal. Om detta känns bra kommer du att träffa en team-leader för att djupdyka mer i rollen. Ansökan behöver vara på engelska. Vi ser fram emot din ansökan!