Customer Center Sales Support

Customer Center Sales Support

Arbetsbeskrivning

Vi söker en säljsupport till vårt kundcenter i Borås. Som en del av vår nordiska kundcenterorganisation spelar du en avgörande roll i att säkerställa smidiga processer kopplat till försäljning och leverans.
Med din expertis kommer du att bidra till att erbjuda våra säljare och våra kunder en enastående serviceupplevelse. Ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team och forma framtidens kundcenter - ansök idag och bli en viktig del på vår fortsatta resa!
Huvudsakliga ansvarsområden
Tätt arbete med våra säljare med olika typer av säljrelaterad administration så som offerter, avtalshantering, uppföljning i CRM och annat stöd till vårt säljteam.
Du arbetar dagligen med telefon, mail, chatt och andra digitala kanaler.
Samarbeta med säljteamet kring attraktiva kunderbjudanden och kundresan med fokus på att driva försäljning och ökad kundnöjdhet.
Säkerställa att alla förfrågningar och ärenden löses på ett kvalitativt och proaktivt sätt via rätt kanal, enligt rutin med ständigt hög servicenivå.
Hantera masterdata för kunder, avtal och produkter enligt riktlinjer, samt hantera kundklagomål och reklamationer.
Stötta övriga avdelningar på Customer Center med blandade administrativa uppgifter.

Om Teamet
Du arbetar från NCC:s Nordiska kundcenter i centrala Borås. Du arbetar med ca 60 kollegor på kundcentret och ingår i ett team om ca 6 kollegor som rapporterar till en av våra Team Manager på NCC Industry.  

Vi söker dig som har en tidigare av kundservice och gärna också från försäljning, back-office support eller liknande administrativt arbete. Eftergymnasial utbildning med inriktning mot till exempelvis service, ekonomi eller administration ser vi som meriterande. Vi ser det även som meriterande om du har erfarenhet av Lime CRM och Microsoft Dynamics.
För att lyckas i rollen ser vi att du trivs i en arbetsvardag med variation i både arbetsuppgifter och tempo. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har ett ödmjukt sätt. Du är duktig på att hantera kunder och har ett professionellt och proaktivt förhållningssätt. I den här rollen är tempot stundtals högt varför vi söker dig som trivs i en arbetsroll där den ena dagen inte är den andra lik och kan ha många olika bollar i luften samtidigt.
Du är en flexibel teamspelare som tycker om att hjälpa till, är prestigelös i ditt sätt och tycker om att jobba med service till både säljare och kunder. Hos oss får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet.

Flytande svenska i tal och skrift är en förutsättning för att klara arbetet.
Tjänsten är tillsvidare med start så snart som möjligt.
Senast dag för ansökan 2024-11-22, men skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då vi kallar till intervjuer löpande.
Den här tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur.

NCC erbjuder 
Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. 
Vill du veta mer om tjänsten?

Kontakta Team Manager Michaela Nohlborg på michaela.nohlborg@ncc.se, om du har frågor kring tjänsten.
Varmt välkommen med din ansökan!

Bygg med oss och få branschens bästa kollegor



På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.



 NCC - ett av de ledande företagen i Norden

Kontaktpersoner på detta företaget

Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NCC
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2024
  • Ansök senast: 22 november 2024

Besöksadress

sjötullsgatan 35
None

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024