Customer & Company Care Agent med inriktning mot IT

Arbetsbeskrivning

OM DU HAR VILJAN, HAR VI RESTEN

Är du vår nästa stjärnspelare?

Vill du kombinera ditt breda teknikintresse men din passion för kundmötet? Toppen, då kanske du är vår nästa stjärnspelare! Vi är inne i en innovativ fas och behöver förstärka teamet med en framåtlutad, nyfiken lagspelare full av energi. Är det dig vi letar efter?

Vill du vara med att skapa en service i världsklass? Då ska du hänga med oss på vår spännande, glädjefyllda och utvecklande resa med att skapa en helt ny serviceenhet där vi fusionerar Kundservice med våra interna teknikfunktioner och bildar ett Customer & Company Care Center.

Vad betyder det att vara en stjärnspelare på Stadium?

Stadiums mission är att inspirera till ett aktivt liv för alla. För att vi ska kunna bidra och göra vår mission möjlig är det viktigt att alla våra medarbetare har roligt på jobbet och har samma dröm som oss: att aktivera världen.

Vi söker dig som kan leverera en fantastisk kundupplevelse och samtidigt brinner för att hantera tekniska arbetsuppgifter och IT-relaterade frågeställningar.

Din spelplan är bred och du har förmånen att få möta både våra slutkunder och kollegor med en gemensam målbild, att med ett lösningsorienterat förhållningssätt hitta den bästa lösningen för varje enskild kontakt.

I dina kontakter med våra engagerade kollegor, både på våra kontor och i våra butiker, kommer du att hantera ett brett spektrum av tekniska frågeställningar kring såväl vår webbplattform som mer traditionella IT-relaterade frågor. Detta kan innebära allt ifrån att felsöka, till att konfigurera datorer, hantera ärenden kring utmaningar på vår e-handel och naturligtvis även arbeta proaktivt för att både förebygga och utbilda.

I dina kontakter med våra härliga slutkunder är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera kundkontakter via alla våra servicekanaler och att låta service, rådgivning och försäljning genomsyra dessa kontakter.

Vi arbetar alltid utifrån kundens behov och värderar deras feedback högt vilket innebär att du kommer att arbeta proaktivt med att samla kundinsikter för att göra Stadium till ett ännu mer kund-fokuserat företag. Du agerar alltid utifrån Stadiums värderingar då du är Stadiums röst ut till våra kunder och kundens röst in till oss.

För att lyckas med och trivas i denna roll behöver du vara lösningsorienterad, strukturerad, empatisk, service-minded, innovativ och ha drivet och modet att ta beslut i en arbetsmiljö där ett högt tempo tillhör vardagen. Stöter du på något du inte redan kan, vill du nyfiket, innovativt och målinriktat lära dig mer om detta och vågar ta egna initiativ till att lösa alla tänkbara utmaningar. Utöver detta behöver du vara fenomenal på att bygga relationer såväl mot slutkund som internt.

Din profil

Vi söker dig som har slutfört relevant gymnasieutbildning och har erfarenhet av liknande roller så som till exempel IT-support eller supporttekniker.

Du har med dig erfarenhet av service och support samt har ett stort intresse av IT och teknik. Du är en god kommunikatör och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Vi ser att du brinner för service och kundmötet samt är duktig på att skapa förtroendefulla relationer. Som person har du hög kapacitet och kan förena kvantitet med kvalitet. Du är även självgående och trygg i att ta egna beslut. Givetvis står du bakom Stadiums mission om ett aktivt liv.

Vad erbjuder vi dig?

Vi är det lilla familjeföretaget som har växt och blivit en av de största sports retail-företagen i norra Europa och vi har gjort det utan att tappa familjekänslan. Vi är fortfarande en stor familj som skapar resultat som ett lag med passion, energi, innovation, laganda och enkelhet. Vi erbjuder en plats i vårt lag vilken kommer ge dig möjligheten till att växa och bli en del av vår mission: att aktivera världen!

Läs mer om vårt lag på karriar.stadium.se, på Instagram workatstadium eller vår LinkedIn.

Varaktighet och arbetstid

Tjänsten är en Allmän visstidsanställning på heltid och sträcker sig fram till 31/8-22.

Ansökan

Eftersom vi alltid vill vara på tårna och göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte med din ansökan utan sök redan idag!

Välkommen med din ansökan. Come join the movement!

Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig?

Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv.

Join the movement.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stadium Servicekontor
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 25 maj 2021

Liknande jobb


Eftermarknadsansvarig till Bonnet.se

10 oktober 2024