OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer coordinator
Är du social och tycker om att ha mycket kontakt med kunder och kollegor samt är noggrann och har ett öga för detaljer? Då kan rollen som Customer Coordinator hos oss vara något för dig.
Tjänsten tillhör organisatoriskt vårt kundtjänstteam och är placerad i Norrköping.
Rollen innebär ett varierat arbete där dina uppgifter bland annat omfattar ordermottagning, kundsupport, uppdatering av prislistor, hjälpa till att ta fram anbud samt vara med och upprätthålla och utveckla vårt kvalitetsledningssystem.
Vi söker dig som:
Har en positiv inställning och ett gott bemötande
Har minst två års arbetslivserfarenhet inom administration eller kundservice
Flytande svenska och engelska i tal och skrift samt en fallenhet för att ta fram säljande text.
Förmåga att kommunicera på finska i tal och skrift (meriterande)
Goda kunskaper i MS Office, främst Excel
Erfarenhet av att jobba i affärssystem
Erfarenhet från att jobba med kvalitetsledningsfrågor, till exempel internrevision eller som process-koordinator (meriterande)
Vid frågor om tjänsten, kontakta jobbansokan@juzo.se
Juzo Scandinavia AB säljer medicintekniska produkter inom främst kompression och ortopedi till vårdgivare i Sverige och övriga Norden. Vi är ett helägt dotterbolag till tyska Julius Zorn GmbH som är tillverkar de produkter vi tillhandahåller. Läs mer om Juzo Scandinavia och Julius Zorn på www.juzo.com/sv