Customer Development Manager till AktivBo

Customer Development Manager till AktivBo

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att driva och utveckla kunder?
Är du är strukturerad och social? Då har vi en spännande roll för dig.

Vi behöver växa med en vass och ambitiös Customer Development Manager.
I rollen kommer du ansvara för att förbättra och utveckla våra kunders erbjudande.
Du ansvarar för flera kunder parallellt och med stöd av en digital analysplattform
arbetar du med löpande med undersökningsdata, analysarbete och förändringsledning. 

Vad kan vi erbjuda dig

Rolig arbetsmiljö med 35 grymma medarbetare på vårt nyrenoverade huvudkontor i centrala
Ansvarsfull och viktig roll på ett internationellt växande plattforms- och konsultbolag (SaaS). 
Startup-känsla trots vår långa erfarenhet i branschen.
Affärsutveckling och kundkontakt i fokus.
Driva processer och att ta ansvar och leda. 
Analysera och identifiera kundbehov samt föreslå kundanpassade lösningar.

Förhoppningsvis stämmer det att du är:

Intresserad av teknik och har vana av plattformstjänster.
Målfokuserad och drivande.
Grym på att skapa relationer.
Bekväm med att presentera inför grupp.
Har en akademisk utbildning från Universitet eller Högskola.
Flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.

För att lyckas i rollen bör du vara ambitiös, business minded och gilla högt tempo.
Vi värdesätter egenskaper som prestigelöshet, ärlighet och ett jordnära synsätt.
Om du lockas av att få kontinuerlig utveckling på ett innovativt företag med stort
fokus på teknik, kan vi vara helt rätt plats! 

Visst låter det här spännande?

Kontakta Rekryterare Mats Larsson, 070-301 43 74, mats.larsson@nexergroup.com för mer information om tjänsten eller sök här!

Ansökan 
Tjänsten är på heltid med placering på vårt huvudkontor i Stockholm.
Urval och intervjuer görs löpande.

Start: Enligt överenskommelse 
Omfattning: Heltid 
Arbetstid: Kontorstider, flexibel arbetstid. 
Plats: Engelbrektsgatan 6, Stockholm 

Om AktivBo

AktivBo är ett kunskaps- och plattformsföretag som stödjer fastighetsbolag i arbetet med kunddrivna effektivitets- och lönsamhetsförbättringar. Genom kundundersökningar och en kontinuerlig kunddialog skapas underlag för analys och styrning av fastighetsbolagens verksamhet.

Vi har ett innovationsdrivet arbetssätt och utformar våra digitala stöd- och analysverktyg utefter våra kunders behov för att optimera användarvänlighet och relevans. Idag samarbetar vi med närmare 450 bostads- och fastighetsföretag spridda över åtta olika länder, vilket möjliggör en unik benchmark mot andra aktörer i branschen, på både bostads- och lokalsidan. Vårt huvudkontor finns i Stockholm, men vi har också kontor i Hamburg, Tyskland.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nexer Recruit
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Liknande jobb


20 december 2024

19 december 2024