Customer Experience agent

Customer Experience agent

Arbetsbeskrivning

Letsdeal.se startades i mars 2010 och är idag den ledande dealsajten i Norden. Vi erbjuder oslagbara erbjudanden på produkter, resor, restauranger, caféer, skönhet, evenemang etc. Närmare två miljoner medlemmar i Sverige och Norge nås dagligen via våra kanaler. I dagsläget är vi cirka 45 anställda i Sverige och Norge och företagskulturen är en av våra stora framgångsfaktorer. Bakom företaget står Deal Media Group och ett gäng talangfulla entreprenörer. Mer om Let's deal, www.letsdeal.se
Om jobbet
Är du en positiv person med hög social kompetens som brinner för att ge service i världsklass? Då kanske detta är något för dig! Vi söker fler stjärnor till vårt Customer Experience team i Göteborg som vill vara med att stärka hela kundupplevelsen på Let’s deal och skapa branschens nöjdaste kunder.
Vårt Customer Experience team är ett glatt och varmt team om ca 10 personer som arbetar tätt tillsammans för att dagligen ge våra kunder wow-service och skapa kundupplevelser i toppklass. Vi söker dig som är nyfiken och initiativtagande, som brinner för kunden och vill bidra till att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Du ska tycka det är roligt att kommunicera med kunderna på ett personligt, engagerat och hjälpsamt sätt och förstå att din kommunikation med kunderna är avgörande i arbetet med att skapa beständiga kundrelationer.
Som Customer Experience agent är du ett ansikte och röst utåt för Let’s deal och har en viktig funktion för att säkerställa att Let’s deal levererar genuin wow-service till våra kunder och partners. Utöver den dagliga hjälp du bistår våra kunder med på telefon, mail, chatt och sociala medier finns möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur vi förbättrar kundupplevelsen. Du hanterar tillsammans med dina kollegor administrationen kring kundernas alla ärenden.
KVALIFIKATIONER
Kvalifikationer
Dokumenterad erfarenhet av arbete med kundkontakter från exempelvis kundtjänst eller annan supportverksamhet
God kommunikativ förmåga i tal och skrift
Har god datorvana då du kommer hantera många olika system parallellt
Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, ett plus om du förstår och behärskar norska.

Och det allra viktigaste, vem är du?
Vi söker dig som har rätt attityd och som gillar att bidra till god stämning och teamkänsla. Vi ser att du är relationsskapande i ditt sätt att arbeta och kommunicera, vilket innebär att du har förmågan att skapa förtroende, är lyhörd och kan anpassa dig till olika personer på ett vänligt sätt.
För att trivas och lyckas i rollen är du strukturerad och noggrann då du ofta arbetar med parallella arbetsuppgifter. För tjänsten ser vi också att du är en problemlösare som uppmärksammar detaljer och motiveras av ett högt tempo.
Let’s deal erbjuder…
Glada och drivna kollegor
En dynamisk miljö med starkt säljdriv
En arbetsplats med stort fokus på trivsel, miljö och ha kul på jobbet!
Gemensamma träningspass, kick-offs, frukostar, AW’s och mycket annat kul



Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tjänsten avser ett vikariat på 13 månader med start i augusti 2022.
Välkommen till oss på Let’s deal!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LET'S DEAL AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 10 augusti 2022

Besöksadress

SÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG

Postadress

SÖDRA LARMGATAN 4
GÖTEBORG, 41116

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024