OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kan du kommunicera obehindrat på finska i skrift, är grym på service och älskar att göra det där lilla extra för dina kunder? Nelly.com – en av Nordens mest välkända modeåterförsäljare söker finsktalande medarbetare till kundservice. Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Som Customer Service Experience Agent kommer du jobba i ett härligt team på Nelly.com's kundtjänst, för att ge den bästa servicen via chatt och mail till Nelly.com’s finska kunder! Teamet består av cirka 15 positiva, drivna och passionerade kundservicemedarbetare, koordinator, systemadministratör och manager. Kunderna finns i hela Norden, därför är det ett stort plus om du behärskar ytterligare något nordiskt språk i tal och skrift, utöver finska och svenska. Vid behov stöttas även kollegorna på den övriga marknaden vilket innebär att du också ska känna dig bekväm att använda dig av engelska.
Schemalagd arbetstid måndag-fredag, heltid med placering i Borås. Möjlighet till hemarbete finns. Behovet är långsiktigt och beräknad start på uppdraget är mitten på januari.
Om bolaget
Nelly.com drivs av innovation, passion och samarbete och vill att alla medarbetare ska utvecklas och stöttas för att nå sina mål. Utvecklingsmöjligheterna är många för dig som önskar.
Nelly.com och NLYMan.com är ledande aktörer inom Online Fashion Retail och är verksamma i hela världen med störst fokus på Norden. De har idag ett utbud på över 200 välkända varumärken samt sina egna unika NLY Brands.
Läs mer om företaget på Nelly.com's hemsida - www.nelly.com.
Om oss
Du kommer att vara anställd hos oss på Speed, ett bolag inom Speed Group, men arbetar på uppdrag hos vår kund. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag samt delta i olika konsultaktiviteter. På Speed har vi månadslön.
Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning.
Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed!
Din profil
Vi söker dig som är mycket kund- och servicefokuserad, samt flink i fingrarna.
Som kundservicemedarbetare på Nelly.com är du företagets ansikte utåt och du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar. Det är din uppgift att vara lyhörd och skapa en förståelse för alla kunder och hitta en passande lösning. Du har med fördel erfarenhet från liknande arbete inom service, men det viktigaste är att service kommer naturligt för dig.
Du är en driven och resultatinriktad person som trivs med att jobba mot uppsatta mål. Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, har goda datorkunskaper och älskar att multitaska.
Vi letar efter någon som kommer passa väl in i vårt team och lägger därför stor vikt vid din personlighet.
Kunskaper som krävs för uppdraget:
- Gymnasiekompetens
- Mycket goda kunskaper i finska i skrift
- Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
- Mycket god datorvana i PC-miljö/i Office-paketet
- Meriterande med erfarenhet från kundservice
Ansökan
Ansökan sker på www.speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Klara Kroksjö på klara.kroksjo@speedgroup.se
Urval sker löpande, så missa inte chansen – ansök redan idag!
___________
Sökord: Customer Experience Agent, finska, kundtjänstmedarbetare