OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och vill jobba för Nordens mest välkända modeåterförsäljare? Älskar du att alltid göra det där lilla extra för dina kunder? Häng på ett grymt passionerat gäng på en expansiv resa. Nelly har varit en ledande modedestination för unga tjejer online i snart 15 år.
Till vår kund Nelly.com söker vi nu tre Customer Experience Agents för omgående start.
Om tjänsten
I rollen som Customer Experience Agent kommer du att ge Nelly.com's kunder den bästa tänkbara servicen via chatt och mejl. Vanliga frågor handlar om leveranser, reklamationer och fakturor.
Teamet består av ca 15 positiva, drivna och passionerade kundservicemedarbetare, koordinator och team ledare. Kunderna finns i hela Norden, därför är det ett stort plus om du behärskar ytterligare något nordiskt språk i tal och skrift.
Tjänsten är på heltid med placering i nybyggda, fräscha lokaler i Borås. Schemalagd arbetstid är måndag-fredag 8-17. Beräknad varaktighet är året ut, med chans till förlängning.
Önskvärd start är så snart som möjligt.
Om bolaget
Be the fab you – ihop med oss!
Vi kan fashion bättre än någon annan - med budskapet Always celebrate the fab you! Nu tar vi nästa steg, vi tänker bli Nordens mest älskade varumärke för tjejer i åldrarna 15–25 år och därför händer det enormt mycket inom Nelly just nu.
Vi drivs av innovation, passion och samarbete och vill att alla våra medarbetare ska utvecklas och stöttas för att nå sina mål. Utvecklingsmöjligheterna är många för dig som önskar.
Om oss
Du kommer att vara anställd hos oss på Speed Professionals, ett bolag inom Speed Group, men arbetar på uppdrag hos vår kund. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed Professionals är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag samt delta i olika konsultaktiviteter. På Speed Professionals har vi månadslön.
Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed!
Läs mer om oss på www.speedgroup.se
Om dig
Vi söker dig som är mycket kund- och servicefokuserad samt flink i fingrarna. Som Customer Experience Agent på Nelly.com är du företagets ansikte utåt och du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar. Det är din uppgift att vara lyhörd och skapa en förståelse för alla kunder och hitta en passande lösning. Du har med fördel erfarenhet från liknande arbete inom service, men det viktigaste är att service kommer naturligt för dig. Du är en driven och resultatinriktad person som trivs med att jobba mot uppsatta mål. Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, har goda datakunskaper och är grym på att multitaska.
För att lyckas med tjänsten krävs:
• Gymnasiekompetens
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• Mycket god datorvana i PC-miljö/i Office-paketet
Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Ansökan
Ansökan sker på www.speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna.
Urval sker löpande och platserna kan komma att bli tillsatta innan sista ansökningsdag. Ta chansen att utöka ditt cv med värdefull erfarenhet – vi ser fram emot din ansökan!
________
Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, callcenter, support, kundsupport, customerservice
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Wikström
033-7225910
Elma Pozder
Johannes Hedlund
Jim Claesson
033444747
Annika Rådberg
0704-203872
William Levinsson
033-444734
Paula Claesson
Nils Ryberg
033-44 47 46
Martina Lundgren
Andreas Tärnegård