OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Snabbfakta
Customer Experience, CX eller kundutvecklare. Rollen kan ha olika titlar men innebörden är densamma. Du är den som jobbar nära dina kunder och lär dem att med SuperOffice CRM knyta ihop alla kundaktiviteter. Helt enkelt – du ser till att dina kunder blir framgångsrika genom att hjälpa deras medarbetare att bygga starka kundrelationer.
Om tjänsten
SuperOffice är en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar och erbjuder ett av marknadens mest användarvänliga och uppskattade CRM-system. Du kommer att ansvara för att bearbeta och utveckla befintliga kunder. Målet är att kunderna ska kunna realisera största möjliga nytta från sin investering i SuperOffice CRM och att användargraden ska vara hög. I ditt uppdrag ingår förutom att vara ute och träffa kunderna i personliga möten också att hålla seminarier och webinarier. Ett annat mål är att skapa möjligheter för merförsäljning av tilläggsprodukter och tjänster. För att klara av detta uppdrag krävs det att du vågar utmana kunderna, har ett högt eget driv och är starkt kundorienterad. Du mäts på churn (bortfall av kunder) samt säljgruppens försäljningsresultat och du har ett nära samarbete med alla avdelningar på företaget. Tjänsten är baserad på kontoret i centrala Göteborg.
Vad vi söker hos dig
För att lyckas i rollen ser vi att du har några års erfarenhet från B2B-försäljning eller kundutveckling och har du arbetat med CRM-mjukvara alternativt ERP-system ser vi det som meriterande. Du är positiv, ärlig och professionell med glimten i ögat. Högre utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande kandidatexamen är meriterande, men inte nödvändigt. Du vågar vara annorlunda och har mod och förmåga att leverera mer än vad kunden förväntar sig.
Vad vi erbjuder dig
Hos SuperOffice har du chansen att få representera ett starkt varumärke och hjälpa andra sälj-, marknads- och kundserviceorganisationer att nå sina mål genom en prisbelönt CRM-lösning. Vi erbjuder en härlig och positiv arbetsmiljö och en spännande roll i ett ungt och framgångsrikt säljteam.
Nyfiken på att veta mer? Kontakta Linda Landin Ödman, 0763-173828, linda.odman@jerrie.se Linkedin eller Helene Hagman, 0708–204704, helene.hagman@jerrie.se, Linkedin
Välkommen med din ansökan. Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 1:e mars.
Om företaget
På SuperOffice bygger vi starka team och hjälper varandra att uppnå våra mål. Det är grunden för att kunna hjälpa våra kunder att nå sina mål. Vi älskar självklart vår produkt. Vi är mer än 250 anställda som använder SuperOffice, varenda dag. Både våra kunder och våra egna medarbetare är enastående källor till nya idéer och förbättringar i SuperOffice. Vårt huvudkontor ligger i Oslo och vi har kunder över hela Europa.
Sammantaget är vi rätt jordnära människor. Vi lovar inte saker vi inte kan hålla och vi vill inte skapa förväntningar vi inte kan infria. Vi är sanna mot det vi tror på, det vill säga att genom vår användarvänliga CRM-svit hjälpa våra kunder att nå sina tillväxt- och effektiviseringsmål, och göra vardagen lite enklare för alla användare.