Customer Experience Manager, Stockholm

Customer Experience Manager, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att förbättra kundupplevelser? Är du en nyfiken person som inspirerar och involverar och är duktig på att förmedla budskap? Då kan detta jobb vara något för dig!

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering inom teamet Customer Experience som är en del av enheten CX & Kundsupport i PostNord Sverige.

Bli en del av vårt team
I en satsning att bli ledande inom området så har teamet Customer Experience bildats. Vi syftar till att verka tvärfunktionellt över hela bolaget för att insiktsdrivet säkerställa att rätt initiativ och aktiviteter genomförs i företaget - allt för att åstadkomma en bättre kundupplevelse för våra kunder och mottagare.

Rollen
Som CX manager får du vara med att utforma och bygga upp en ny roll. Med det krävs att du tar egna initiativ och driver igenom - samtidigt som du gillar att jobba med andra och är duktig på att få med dig folk på resan. Du blir en viktig del i att manifestera och förverkliga vår CX strategi. Du hjälper oss att få en bättre förståelse för våra kunders behov och drivkrafter för att sedan tillsammans med andra i organisationen utforska hur vi kan förbättra våra kunders upplevelser. I rollen har du ett nära samarbete med olika enheter inom PostNord och kan förstå utmaningar ur flera perspektiv.

Du har vad som krävs
Kanske jobbar du idag som tjänstedesigner, projektledare, analytiker eller affärsutvecklare. Oavsett, så är du genuint intresserad av människor och deras behov. Vi söker dig som har:

- Lång erfarenhet av Customer Experience och har genomfört kunddriven förändring i tidigare anställningar.
- Analytisk förmåga med erfarenhet av att sätta upp och analysera mätningar och insiktsarbete.
- Erfarenhet av både kvalitativa och kvantitativa metoder
- Förmåga att paketera och visualisera insikter och förbättringsarbete
- Hög digital mognad och möjligen tidigare erfarenhet inom UX
- God kommunikativ förmåga i tal och skrift
- Eftergymnasial utbildning

Vi erbjuder dig

- Arbeta i en nordisk och dynamisk miljö
- Friskvårdsbidrag & tillgång till kontorets gym och simhall
- Personalförmåner genom PostNords egen personalstiftelse PostNord Plus
- Goda tjänstepensionsvillkor
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Att få arbeta med samhällsnytta

Vi gör vardagen enklare
PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Vi strävar efter att göra vardagen enklare och mer hållbar för alla som bor och arbetar i Norden. Vi är ansvarstagande, modiga och engagerade, och leder effektivt förändring oavsett om vi leder oss själva eller andra. Vi uppmuntrar lagarbete, uppriktighet och positiva relationer på arbetsplatsen. Vi bygger vidare på våra framgångar och lär oss av både kollegor och misstag. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. Besök oss på http://www.postnord.com

Ansök
Vill du veta mer om jobbet kontakta rekryteringskonsult Lotta Holme på Jeffersson Wells på tel 08-452 3328. Vi ser fram emot din ansökan!

För fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakt/facklig-kontakt.

https://www.jeffersonwells.se/sv/jobb/c34cf783-0607-4740-a7b7-75dc38134376/customer-experience-manager-till-postnord-stockholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PostNord Sverige
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2021
  • Ansök senast: 25 juni 2021

Besöksadress

Terminalvägen 24
None

Postadress

Terminalvägen 24
Solna, 17173

Liknande jobb


22 juni 2024

20 juni 2024

18 juni 2024