OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 900 varhus över hela Europa är MediaMarkt en av de största aktörerna på hemelektronikmarknaden. I Sverige har vi idag 29 varhus samt en växande E-handel sedan starten 2006. Nu fortsätter vi vår resa med modernisering av befintliga varuhus samt nya varuhus.
Nu söker vi dig som är en naturlig ledare och som vill arbeta när verksamheten.
Customer Experience & Services Manager!
Är du en passionerad, engagerad och driven person som vill vara en del av att fortsätta bygga vår framgång? Brinner du lite extra för människor och älskar att ge kunder den bästa servicen? Då är det dig vi söker! Hos oss på MediaMarkt Sundsvall är kunden och medarbetaren det absolut viktigaste för vår fortsatta framgång och för oss är det mer intressant vad du är för sorts person än vad du har åstadkommit hittills i din karriär.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Customer Experience & Services Manager är du ansvarig för Kassa/Service avdelningen och varuhusets kund samt medarbetarnöjdhet.Du spenderar ca. 80 % av din tid där allt händer nämligen på ”golvet”, inte bara för att det är roligare men också för att stötta och utveckla dina kollegor. Resterande tid går till möten, analysera kundnöjdhetstrategier, utbilda och utveckla ditt team. Vi ställer höga krav på dig och förväntar oss att du alltid agerar som en förebild både vad gäller attityd och engagemang. Du driver din avdelning tillsammans med ditt teammed fokus på försäljning, effektivitet och lönsamhet i linje med företagets värderingar och prioriteringar.
Som Customer Experience & Services Manager arbetar du tätt med varuhuschefen och du är även en del av varuhusets ledningsgrupp som består av dig, varuhuschefen och avdelningschefer.
Vem är du?
Du är prestigelös och en tydlig teamspelare som med hög energi och positivitet som hugger tag i nya utmaningar.
Du motiveras av att nå goda resultat genom nöjda kunder.
Du är ärlig, omtänksam och ställer upp för dina kollegor.
Du sätter alltid kunden först och drivs av att skapa kundupplevelser utöver det vanliga.
Du tar ansvar, initiativ och ser vilka arbetsuppgifter som behöver prioriteras i varuhuset.
Du är en tävlingsmänniska som drivs av utmaningar och utveckling.
Du trivs i en miljö där det händer mycket samtidigt, där nya uppgifter kan komma med kort varsel och deadline tätt inpå.
Hos oss arbetar du i en platt organisation där mycket frihet ges till våra medarbetare. Fokus ligger på att ha roligt på jobbet samtidigt som våra kunder får bästa möjliga upplevelse.
Är du intresserad?
Tjänsten är på heltid tillsvidareanställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start är enligt överenskommelse med respekt för eventuell uppsägningstid. Vi kan komma att begära utdrag ur polisens belastningsregister som en del i rekryteringsprocessen.
Skicka in din ansökan idag, dock senast 2022-10-16.
Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor eller funderingar vänligen kontakta varuhuschef Tobias Lindqvist, lindqvisttob@mediamarkt.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Simon Gustavsson
Martina Hägg
Henrik Stedt
Måns Ungfeldt
Linda Aslani-Jonsson
Martina Hägg
Susanna Henriksson
Ditte Västibacken
Jonas Broby
Katarina Brantskog