OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
I rollen som Customer Experience Specialist hos Jönköping Energi kommer du att spela en nyckelroll i att förbättra våra kunders upplevelse hos oss. Du kommer att arbeta nära olika delar inom vår organisation för att identifiera och implementera förbättringar i våra kundhanteringsprocesser, från support till försäljning. Din arbetsdag kommer att variera från att strategiskt förbättra och optimera våra processer och informationsflöden till att implementera förändringar i våra interna system och publika gränssnitt. Arbetstiderna är 8-17 men med möjlighet att arbeta hemifrån max 2 dagar efter att man blivit varm i kläderna i den nya rollen. Du kommer att ingå i ett team som arbetar nära varandra och vår verksamhet inom kundrelationer som hanterar marknadsföring, försäljning och kundservice. I rollen kommer du behöva ta ansvar över ditt eget arbete och planera samt prioritera arbetsdagen. Vi arbetar mot gemensamma mål och planerar vårt arbete mot uppsatta mål.. Vi tror på att förändra saker i små steg genom att testa och utvärdera kontinuerligt. Rollen är en visstidsanställning på 12 månader.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med CRM-system, externa webbplatser, agentsystem och andra system som stöttar kundsupport och försäljning. Erfarenhet av systematiskt arbete med informationskvalité och GDPR/samtycken är meriterande. Har du även erfarenheter inom IT eller kundservice är även det meriterande för rollen. Vi ser det som en stor fördel om du har någon form av eftergymnasial utbildning, däremot är yrkeserfarenhet och främst rätt person till stor vikt för tjänsten. Vårt primära arbetsspråk är svenska men en god engelska är optimal i rollen.
Vill du vara med och förbättra kundupplevelsen hos Jönköping Energi? Skicka in din ansökan idag!
Randstad är en global ledare för talanger, med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Som en partner för talanger och genom våra fyra specialiseringar hjälper vi våra kunder att hitta rätt kompetens i en värld som präglas av kompetensbrist. Samtidigt hjälper vi människor att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.
Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. 2023 stöttade vi 2 miljoner talanger att hitta arbete och genererade en intäkt på 25,4 miljarder euro. Randstad N.V. är noterat på Euronext Amsterdam. För mer information, besök www.randstad.se.
Tjänsten är en visstidsanställning på 12 månader. Start enligt överenskommelse där du blir anställd av Randstad men arbetar hos kund. Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Manager Johan Wallin på johan.wallin@randstad.se.
Ansvarsområden
Identifiera förbättringar och effektiviseringar inom våra processer.
Kravställning och testning av nyutveckling av våra system inom webb, CRM och kringliggande system.
Ge support till våra användare och kunder.
Stötta våra kollegor med urval och underlag inför kampanjer, utskick och försäljning.
Ansvar för dialog med våra olika systemleverantörer inom enheten.
Kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta med CRM-system (vi använder LIME CRM).
Erfarenhet av systemförvaltning är meriterande.
Förmåga att hantera många uppgifter samtidigt och att anpassa sig till snabba förändringar.
Kontaktskapande och bekväm med att arbeta både praktiskt och strategiskt.
Analytisk och en lagspelare.
Om företaget
Jönköping Energi AB
Om Jönköping Energi
Nu och i framtiden har de sin bas i infrastruktur och produktion. Det är en samhällsviktig verksamhet och en lokal aktör som drivs av att skapa effektiva och innovativa energi- och kommunikationslösningar till deras kunder för att bidra till ett hållbart samhälle. Medarbetarnas kompetens och lokalkännedom säkerställer leveranser och tjänster med hög kvalitet. Deras vision är En god kraft för ett gott samhälle.