Customer Experience Specialist Ford Motor Company

Customer Experience Specialist Ford Motor Company

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Är du bilintresserad och har ett extra intresse för elbilar? Drivs du också av att vara i centrum i processen och har lätt att skapa ett nätverk? Då kan du vara den vi söker!
Vi söker en Customer Experience-specialist till Ford Motor Company som kommer att arbeta i en kombinerad position som kundtjänstagent och kompetensutvecklare för våra nordiska kunder.
Till att börja med kommer tjänsten att vara baserad i Göteborg och flyttas sedan till vår kund i Norge. I denna supporttjänst kommer du att hantera inkommande frågor från kunder och slutkunder genom våra digitala kanaler, men du kommer även att arbeta som "on-site SME" för hela vårt affärsområde.

Dina arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande ärenden via mail, chatt och telefon
• Samarbeta med våra återförsäljare
• Informera och kommunicera

Omfattning och arbetsplats
* Göteborg/Oslo
* 100% fast, heltid


Är du den vi söker?
För att passa in i rollen ser vi att du har möjlighet att pendla mellan Göteborg och Oslo, eller att du bor i Osloområdet.
Att du har en utåtriktad och ordningsam personlighet är något vi lägger stor vikt vid då du vill vara en länk i denna roll.
Ditt intresse för bilar och tekniken i en elbil kommer att vara en förutsättning för att lyckas i denna roll.
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men ett stort intresse av att ge service, problemlösning, samt ha bilintresse för att passa in i denna tjänst.

Kvalifikationer och egenskaper:
• Erfarenhet från arbete inom administration och kundservice
• Erfarenhet från bilbranschen (inget krav)
• God kommunikationsförmåga
• Talar och skriver flytande norska och engelska
• Förmåga att lösa problem
• B körkort

Vi erbjuder:
Som Customer Experience-specialist kommer du att arbeta i en varierad och dynamisk miljö som ständigt utvecklas. För rätt person är detta en unik möjlighet att kunna påverka resultaten för bilmärket och återförsäljarnätverket.

I rollen som Customer Experience-specialist kommer du att ingå i ett kunnigt och dedikerat team både hos kunden och hos oss på MSX. MSX har kollektivavtal och att vi erbjuder friskvårdsbidrag.

Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via vårt ansökningssystem med CV och personligt brev. Vi accepterar inte ansökningar via andra webbplatser eller via e-post. Alla ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 26 februari 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024