Customer Experience Specialist Ford Motor Company

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Är du bilintresserad och har ett extra intresse för elbilar? Drivs du också av att vara i centrum i processen och har lätt att skapa ett nätverk? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker en Customer Experience-specialist till Ford Motor Company som kommer att arbeta i en kombinerad position som kundtjänstagent och kompetensutvecklare för våra nordiska kunder.
Till att börja med kommer tjänsten att vara baserad i Göteborg och flyttas sedan till vår kund i Norge. I denna supporttjänst kommer du att hantera inkommande frågor från kunder och slutkunder genom våra digitala kanaler, men du kommer även att arbeta som "on-site SME" för hela vårt affärsområde.

Dina arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande ärenden via mail, chatt och telefon
• Samarbeta med våra återförsäljare
• Informera och kommunicera

Omfattning och arbetsplats
* Göteborg/Oslo
* 100% fast, heltid


Är du den vi söker?
För att passa in i rollen ser vi att du har möjlighet att pendla mellan Göteborg och Oslo, eller att du bor i Osloområdet.
Att du har en utåtriktad och ordningsam personlighet är något vi lägger stor vikt vid då du vill vara en länk i denna roll.
Ditt intresse för bilar och tekniken i en elbil kommer att vara en förutsättning för att lyckas i denna roll.
Du behöver inte ha en teknisk bakgrund men ett stort intresse av att ge service, problemlösning, samt ha bilintresse för att passa in i denna tjänst.

Kvalifikationer och egenskaper:
• Erfarenhet från arbete inom administration och kundservice
• Erfarenhet från bilbranschen (inget krav)
• God kommunikationsförmåga
• Talar och skriver flytande norska och engelska
• Förmåga att lösa problem
• B körkort

Vi erbjuder:
Som Customer Experience-specialist kommer du att arbeta i en varierad och dynamisk miljö som ständigt utvecklas. För rätt person är detta en unik möjlighet att kunna påverka resultaten för bilmärket och återförsäljarnätverket.
I rollen som Customer Experience-specialist kommer du att ingå i ett kunnigt och dedikerat team både hos kunden och hos oss på MSX. MSX har kollektivavtal och att vi erbjuder friskvårdsbidrag.

Ansökan:
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag via vårt ansökningssystem med CV och personligt brev. Vi accepterar inte ansökningar via andra webbplatser eller via e-post. Alla ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024