OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och forma framtidens kundupplevelse på ett bolag som bidrar till ett mer hållbart samhälle? Vi har möjligheten här!
Till Jönköping Energi söker vi nu en Customer Experience Specialist. Tjänsten är på konsultbasis under 1 år med start efter sommaren.
Om tjänsten
Som Customer Experience Specialist arbetar du både strategiskt och operativt med att utveckla kundupplevelsen genom att identifiera och implementera förbättringar i olika processer och informationsflöden kopplat till kundhantering.
I detta uppdrag blir du en del av ett team som arbetar tätt tillsammans och nära avdelningen för kundrelationer som hanterar marknadsföring, försäljning och kundservice. Teamet arbetar mot gemensamma mål och arbetet planeras enligt agila principer. Tillsammans förändrar och förbättrar ni i små steg genom att kontinuerligt testa och utvärdera era insatser.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
- Identifiera förbättringar och effektiviseringar i Jönköping Energis processer
- Kravställning och testning av nyutveckling av system inom webb, CRM och kringliggande system
- Tillhandahålla support till kunder och användare
- Stötta kollegor med urval och underlag inför kampanjer, utskick och försäljning
- Ansvara för dialog med systemleverantörer
- Implementera ändringar i interna system och publika gränssnitt
Vem är du?
Du som söker är en fena på att hantera flera uppgifter paralellt och trivs i en roll med snabba vändningar. Du är analytisk och trivs att arbeta strategiskt såväl som praktiskt. För dig är lagarbete en självklarhet och du drivs av att få skapa nya kontakter.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med informationsobjekt, CRM-system, extern webbplats, agentsystem eller liknande system som stöttar kundsupport och försäljning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av systematiskt arbete med informationskvalité, GDPR eller systemförvaltning.
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom exempelvis marknadsföring, system- eller kommunikationsvetenskap.
Om verksamheten
Jönköping Energi AB levererar el, värme, kyla och stadsnät till 57 000 kunder. Vi ser till att du kan brygga en kopp kaffe, streama senaste filmen och att lyktstolparna visar vägen under mörka höstpromenader. Det är enkelt att vara kund hos oss, vi finns nära dig och bidrar till ett hållbart samhälle. Vi är stolta över att arbeta med energi- och klimatfrågor, och är tillsammans med dig som kund en god kraft för Jönköping.
Jönköping Energi AB är en ledande aktör inom fjärrvärmeproduktion och ansvarar för hantering och energiåtervinning av avfall. Jönköping Energi är kända för innovation, teknologiska framsteg och ett passionerat engagemang för hållbarhet och miljö.
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson
Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
Jane Carlsson
036- 17 32 66