Customer Experience Specialist till Länsförsäkringar Skåne

Customer Experience Specialist till Länsförsäkringar Skåne

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Customer Experience Specialist kommer du, med helhetssyn på kundupplevelsen samt affären, driva och samordna företagets utveckling framåt. Du kommer ansvara för att kartlägga samt utveckla en kundupplevelse ut över det vanliga och säkerställa en positiv upplevelse i företagets samtliga kanaler.

Här får du möjlighet att utforma din egen roll i ett nytt spännande team inom affärsutveckling och innovation. Med målet att fortsätta vara relevanta, personliga och kundens första val kommer ni tillsammans genomföra viktiga insatser inom företaget. Ditt arbete kommer göras tvärfunktionellt inom företaget men du kommer också involvera kunder och fokusgrupper för att fånga upp kundens röst i alla projekt och aktiviteter.

I din roll som Customer Experience Specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Omsätta bolagets mål och strategier till aktiva insatser gällande kundupplevelsen.
• Identifiera vilka behov och önskemål företagets privata- och företagskunder efterfrågar.
• Stötta hela verksamheten i att öka mognadsgraden kring ett kundorienterat arbetssätt med fokus på minnesvärda och positiva kundupplevelser.

Tjänsten som Customer Experience Specialist är en direktrekrytering till Länsförsäkringar Skåne med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig med gedigen erfarenhet av att arbeta med kundupplevelsen på ett affärsmässigt och kreativt sätt. Du ser fram emot att få bidra med din kompetens och fortsätta vidareutveckla ett varumärke som många redan känner till och har stort förtroende för.

Som person är du initiativrik, innovativ och nyfiken. På ett prestigelöst sätt tar du dig gärna an nya utmaningar med en förmåga att se lösningarna snarare än hinder. Vidare innebär tjänsten många kontaktytor där din goda kommunikativa förmåga kommer väl till pass vid samarbete med olika kollegor och avdelningar. Du kan förmedla lösningar på ett tydligt sätt och besitter på så sätt en fallenhet i att få med dig andra.

Självklart har du en hög digital mognad, brinner för utveckling och besitter den kraft som krävs för att driva förändringsarbete på ett förtroendeingivande sätt.

Om Länsförsäkringar Skåne
Vi har en värdegrund där vi ställer upp för varandra som gör att vi stärker gruppkänslan och dig som individ. Våra grundpelare i allt vi gör är engagemang, samverkan, utveckling och enkelhet. Mångfald värderas mycket högt i vår verksamhet och vi lägger stor vikt vid hälsa för att skapa balans mellan jobb och fritid.

På Länsförsäkringar Skåne kommer ingå i en ny avdelning, Strategisk Affärsutveckling, vars övergripande uppdrag är att bidra till att realisera Länsförsäkringar Skånes strategiska plan, utveckla och omsätta vision, strategi och förändringsindikationer till affärsdrivande aktiviteter och partnerskap.

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Länsförsäkringar Skåne med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:

Ida-Maria Ryberg via ida-maria.ryberg@adecco.se alt. 0736 84 72 91

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


22 juni 2024

20 juni 2024

18 juni 2024