Customer Experience Specialist till stort bolag i Stockholm

Customer Experience Specialist till stort bolag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en Customer Experience Specialist till stort bolag i Stockholm.
Tjänsten är heltid och start omgående. Du blir anställd av oss på Poolia men arbetar på plats hos kund.


Om tjänsten
Brinner du för att skapa exceptionella onlineupplevelser? Trivs du i en dynamisk miljö där du kan göra en betydande inverkan på kundnöjdheten? I så fall har vi en spännande möjlighet för dig!

Som Customer Experience Specialist så kommer du ansvara för kundens B2B-webbplatser och partnerplattform. Du kommer att spela en central roll i att forma onlineresan för vår kunds kunder och partners. Ditt uppdrag blir att se till att kundens digitala gränssnitt inte bara är användarvänliga och tillgängliga utan också ett nöje att navigera. Team består idag av Customer Experience Manager, en Shop App, en UX-designer, en CRO-specialist, en ställföreträdare för Hybris Platform.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta ägandeskap kring kundens webbplats för att förbättra partnerskapsprogrammet och B2B-webbplatsen för att optimera kundresan
• Agera som en intressent till det operativa teamet och andra relevanta team
• Se till att du är involverad i alla initiativ som är involverade i .com för att anpassa dig till EPP och B2B
• Vara kontaktperson för webbplatserna EPP och B2B
• Arbeta i Adobe Experience Manager för att kunna åtgärda och begära ändringar för webbplatsen
• Titta på anpassning för kartläggning av webbplatserna



Vem är du?
• Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med liknande uppgifter.
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med ett eller flera innehållshanteringssystem (CMS)
• Erfarenhet av att arbeta med ett datadrivet tillvägagångssätt
• Kunskap om hur man ställer krav för att optimera användarresan
• Erfarenhet av att arbeta med backlogghantering
• Projektledningskompetens och uppföljning av projekt
• Erfarenhet av ett eller flera CMS

Som person så brinner du för förändring. Du är en problemlösare med öga för detaljer. Du är duktig på att skapa relationer och trivs med att arbeta med teknik- och designutveckling. Vidare är du självgående, organiserad och duktig på att kommunicera i svenska och engelska i tal och skrift.




Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juli 2024
  • Ansök senast: 25 augusti 2024

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024