Customer Experience Support till BookBeat!

Customer Experience Support till BookBeat!

Arbetsbeskrivning

Slår ditt hjärta lite extra för böcker, problemlösning och kundupplevelser? Är du en person som brinner för att ge kunder bästa möjliga service och gillar att sätta dig in i kluriga frågor? Nu har du möjlighet att bli en del av Bookbeats Customer Experience Team! Här välkomnas du av ett härligt gäng kollegor som hjälper varandra varje dag. Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
För BookBeats räkning en Customer Experience Support. Bookbeat har sedan dag ett varit den ledande ljudbokstjänsten på marknaden och tillväxtresan fortsätter. För att säkerställa att BookBeats fantastiska kunder får bästa möjliga hjälp söker vi nu en ny superstjärna som kommer att ansluta sig till Customer Experience teamet. Om du älskar böcker, teknik och att vara i kontakt med kunder samt vill vara en del av BookBeat-resan är detta ett gyllene tillfälle som du inte vill missa!

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd via Academic Work och arbeta som konsult hos BookBeat.

#

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Customer Experience Support kommer du att lära dig allt om hur BookBeat fungerar och ansvara för att lösa mer komplexa kundärenden. Du kommer exempelvis:


* Hantera ärenden som kommer in via mail
* Ansvara för att levera en kundupplevelse av världsklass
* Sammarbeta internt för att lösa problem och analysera kundmönster


För att lyckas i tjänsten krävs det att är duktig på att utrycka dig på svenska framförallt i skrift. Du har ett lösningsorienterat förhållningsätt och brinner för att ge kunden den absolut bästa upplevelsen.

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst, kundsupport, eller dylikt
- Har god dator- och mailvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbete

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av arbete med app, e-handel eller en prenumerationstjänst


Vi söker dig som är:


* Problemlösande
* Serviceinriktad
* Samarbetsinriktad


Vid den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen krävs det att du får energi av att ge service av världsklass och du trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö. För dig är inget problem för litet eller stort eftersom du är en problemlösare av rang. Du är social och uppskattar kontakten med olika typer av människor. Du en riktig "doer", lagspelare och delar gärna med dig av din kunskap och erfarenhet. Dessutom är du nyfiken på att lära dig allt om hur BookBeat fungerar!

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med goda chanser till förlängning
* Placering: Stockholm, Sveavägen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


9 oktober 2024