Customer Experience Team Leader

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du på jakt efter en ny spännande utmaning som teamleader? Då kan denna roll vara rätt för dig!

Om Företaget 
Interface är världsledande producent av textila golvplattor  för miljöer såsom kontor, hotell och butiker. Ambitionen hos Interface handlar om att bidra till en ökat välmående både för människan och planeten. På Interface vill man bidra till att omvända den globala uppvärmningen, bland annat genom produkter som reducerar koldioxidutsläpp.  

Om Tjänsten I din roll som  Customer   Experience  Team  Leader  kommer du ansv ara för en grupp av sju medarbetare , du kommer att  utveckla teamet från att ha arbetat reaktivt till   proaktivt.  Förutom att backa upp ditt team med ärenden kommer du arbeta aktivt med att höja kundens upplevelse av Interface. Det gör du både genom att coacha teamet inom service och bemötande men också i hur man hanterar ärenden.  

Din Profil Granska och genomföra åtgärder via  NPS   
Utifrån kundens perspektiv genomföra förbättringar  
Uppmuntra teamet till delaktighet och ägandeskap  
Utbilda och utveckla ditt team via verktyg och coaching   
Bygg och förvalta relationer med interna och externa samarbetspartners  
Avlasta teamet genom att själv ta emot ärenden  
Genomföra förändringar som kortar ner processerna  
Samarbeta med andra chefer och team för att utveckla gemensamma processer  
För att lyckas i rollen bör du ha minst två års erfarenhet av teamledning
ha arbetat inom internationella organisationer
flytande på svenska och engelska

Microsoft Office  
ERP-System  såsom JDE eller SAP (meriterande)  
Anställda hos MultiMind får: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semesterlön, tjänstepension, sjukersättning, övertidskompensation, OB-tillägg, friskvårdsbidrag,


En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning och karriärutveckling.
Förmånliga företagsrabatter på gymkort
Delta i roliga evenemang och events. 
Övrigt:  Kontoret  som  ligger  på  Söder  är  nära till både t-bana Mariatorget och Södra station.  Arbetstid: 38 timmar/vecka



 

Låter tjänsten intressant? Då ansökningar behandlas löpande rekommenderar vi dig att skicka din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024