Customer Happiness Associate / Kundtjänstmedarbetare på heltid - Stockholm

Arbetsbeskrivning

För att ge våra kunder personlig toppservice, snabb återkoppling och kreativa lösningar behöver vi förstärkning till vårt team som sköter om våra kunder - ta chansen att bli en Customer Happiness Associate hos oss!

Vad är en Customer Happiness Associate på Sellpy?
I rollen som Customer Happiness Associate är du en viktig källa i att fånga upp vad våra kunder tycker, tänker och känner om Sellpy som tjänst. Det för att kunders feedback ska kunna resultera i konkreta förbättringsförslag. Vidare har du därmed möjlighet att i stor utsträckning påverka Sellpys utveckling framåt som hållbar aktör, säljtjänst och tech-bolag.

Vi ser att du är snabb på tangenterna och det är meriterande om du har god telefon- och mejlvana. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Det är även meriterande (men inget krav) om du talar nederländska.

Rollen innefattar såväl administrativt arbete i form av mail, chatt och telefon samt operativ hantering av artiklar i våra processer på vårt lager i Frihamnen. I rollen har du också kontakt med många andra interna avdelningar på Sellpy.

Du förväntas
- Vara en fena på kommunikation och därmed svara förtroendeingivande på frågor
- Vara vass på att strukturera och genomföra dina uppgifter effektivt
- Ha förmåga att engagerat analysera situationen i ärendet för att kunna ta action
- Ta eget ansvar samt vara med och utveckla dina arbetsuppgifter
- Få en kick av att hitta lösningar och överträffa dig själv
- Engagera dig och visa intresse för kundresan hos Sellpy


Vad kan du vi erbjuda dig?
- En arbetsplats där du har möjligheter att utvecklas inom bolaget med dagliga utmaningar och högt uppsatta mål
- Teamwork såväl som individuella arbetsuppgifter där du kommer växa i ansvar
- En arbetsplats med många drivna kollegor, där vi tillsammans stolt jobbar för Sellpys spännande framtid som en hållbar sälj- och köptjänst


Är Sellpy rätt för dig?
När du jobbar hos oss kan du räkna med att rutiner, processer och arbetssätt snabbt kan komma att förändras från en vecka till en annan. Som person håller du dig till sanningen när du talar om dina kollegor, hyllar förändring och ser olikheter som en chans att lära sig något nytt. Vi hjälper och utmanar varandra för att kunna utvecklas både individuellt och tillsammans som ett Customer Happiness Team.

Låter det här som ett jobb för dig?
Strålande! Vill gärna höra mer om dig och varför du skulle passa som handen i handsken hos oss. Vi håller intervjuer löpande så skicka in din ansökan eller hör av dig med funderingar om tjänsten redan idag. Vi återkopplar inom 2 veckor!

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse

Plats: Stockholm, Frihamnen/distansjobb i enlighet med Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Omfattning: Heltid 40h/v, vardagar 08-17

Krav: Flytande svenska och engelska

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Gustav

Cia

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sellpy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 56, Entré 2, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 56, Entré 2
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024