Arbetsbeskrivning
Position: Customer Lifecycle Manager
Location: Málaga, Spanien
Anställningstyp: Heltid
Lön: Fast grundlön
Arbetsuppgifter och Ansvar:
Vara kundens första kontakt och bygga långsiktiga relationer.
Leda försäljningsprocessen från lead till köp och hantera invändningar.
Identifiera behov hos små och medelstora företag och erbjuda Microsofts molnteknologier.
Maximera up-selling och cross-selling genom samarbete med specialister.
Använda digitala kanaler och sociala medier för att nå och hantera kunder.
Krav:
Flytande svenska (C1-nivå) och 2-3 års erfarenhet inom försäljning eller kundhantering.
Erfarenhet av CRM-system (t.ex. Salesforce) och molnteknologier är ett plus.
Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera prioriteringar.
Stark kommunikativ förmåga och intresse för ny teknologi.
Resultatorienterad och driven att överträffa mål.
Förmåner:
Konkurrenskraftigt ersättningspaket baserat på erfarenhet och prestation
Fullt betald utbildning och karriärutvecklingsprogram
Möjligheter till internationell karriär genom International Mobility Program
Dynamiskt team med en positiv arbetsmiljö
Stöd och verktyg för att nå din fulla karriärpotential