OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss får du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
På Customer Management jobbar vi dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.
Vårt uppdrag är att leverera Swedbank Pays tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvara samtal och mejl..
Inom Customer Management slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!
Team Merchant Support PSP består av 8 medarbetare. Som Customer Adviser hos oss kommer du i huvudsak att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mejl. I arbetet ingår det vissa administrativa uppgifter.
Vi letar efter dig som älskar att jobba med kunden i fokus och ständigt strävar efter att ge den bästa servicen till våra kunder. Eftersom vi möter våra kunder dagligen behöver du ha stor social kompetens och vara duktig på att kommunicera i både tal och skrift.
Vi tycker att det är viktigt att du är driven, ansvarsfull och strukturerad och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av Swedbank Pay
Du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar.
Vi tror även att de är bra om du har:
- Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl.
- Goda språkkunskaper i Engelska både tal och skrift och även i något av våra övriga Nordiska språk.
- Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett sammansvetsat team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö på vårt kontor i Visby.
Vill du bli vår Customer Adviser? Skicka din ansökan redan idag! Vi söker nu en stjärna till ett vikariat på ca 1 år med start enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är 2022-04-24 Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor gällande tjänsten kontakta Team Manager Anette Bevacqua, 0738-208416.
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.