OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för service, administration och att lösa problem? Vill du starta din karriär på ett spännande internationellt bolag inom läkemedelsindustri? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Varmt välkommen in med din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
I den här rollen som Customer, Order and Sales Coordinator så kommer du hamna i ett team om 4 personer, varav en kommer vara din närmsta chef. Tillsammans arbetar ni gentemot en stor del av organisationen, men framförallt bolagets kunder. Det finns en god stämning i gruppen, och alla tycker att det är viktigt att förutom att leverera en hög servicenivå till kunderna även ha kul med varandra på jobbet. Dessutom så vill de gärna att man ska få möjligheten att utvecklas på långsikt på företaget om man är intresserad av det.
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med stor chans till förlängning för rätt person.
Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
• Hantera nordiska kunders (klinikers och säljkollegors) order, leveranser samt förfrågningar, främst via mail men även via telefon
• Lägga, följa upp och fakturera order i SAP
• Spåra leveranser i samarbete med vårt centrallager i Frankrike
• Ansvara för att korrekt kundmasterdata uppges till Masterdata teamet i Dublin, samt valideras enligt Standard Operating Procedure (SOP)
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasialutbildning, samt att det anses vara meriterande om du har en vidareutbildning inom ekonomi eller logistik
• Har mycket goda kunskaper i antingen svenska, norska eller danska då man i det här teamet arbetar gentemot hela Norden. Det anses även meriterande om du har kunskaper inom finska
• Har mycket goda kunskaper inom engelska, i tal och skrift, då även det används i det dagliga arbetet
• Utöver det är det viktigt att du känner dig trygg med Outlook och Windows, samt att det anses starkt meriterande om du har erfarenhet av att ha använda SAP
Som person:
• Är du ansvarstagande
• Har du en god samarbetsförmåga
• Är du noggrann
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: 6 månader, med chans till förlängning
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om företaget kommer att ges senare under rekryteringsprocessen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231