OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administrativ projektledare med erfarenhet av produktion till det internationella företaget HL Display i Stockholm!
Har du jobbat som projektkoordinator och är en administratör ut i fingerspetsarna? Är du strukturerad, älskar att driva snabba projekt och är redo för nästa steg i karriären? Här får du möjlighet att ta eget ansvar och driva processer men fortfarande är en del av ett vasst team där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan.HL Sverige AB är ett Globalt och världsledande företag som erhåller kompletta butikslösningar till kända varumärken inom dagligvaruhandeln. HL Display är idag representerat på 70 marknader över hela världen och skapar attraktiva och innovativa butikslösningar för att skapa fantastisk shoppingupplevelse. Välkommen till oss!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här får du möjlighet att jobba med kundprojekt tillsammans med ett kreativt designteam och säljteam där du är det självklara mittpunkten. Du får också:
• Spännande och varierande arbetsuppgifter i nära samarbete med nordiska kunder i en internationell miljö
• Gedigen upplärningsperiod som innefattar produktkännedom, processflöden och besök hos våra olika fabriker och kollegor i Europa
• Förmåner och frihet under ansvar. Vi har arbetstidsförkortning, friskvård och rikskort – något som verkligen uppskattas av oss som jobbar här.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som CPM hos HL Display kommer du att driva och vara delaktig i projekt av varierande storlekar. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för att genomföra kundprojekt tillsammans med KAM-teamet, design och ingenjörer men även gentemot våra egna fabriker och externa samarbetspartners. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat att:
• Upprätta tydliga projektplaner, offerera, leveransbevaka och orderadministrera
• Samordna operativt arbete när det behövs samt kvalitetssäkrar produktioner och leveranser
• Ha stora möjligheter att utveckla dig själv och ta ägandeskap för dina projekt
• Sköta hela processen från start till leverans och besöka butiker inom dagligvaruhandeln, apotek samt övrig retail för att kunna säkerställa projektet på bästa möjliga sätt
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten ligger i fräscha lokaler nära vattnet i Nacka Strand som erbjuder fina omgivningar med närhet till service och goda kommunikationer.
Du erbjuds en gedigen introduktion samt därefter kontinuerlig utbildning. Här erbjuds du en flexibel arbetsplats och frihet under ansvar samt fina förmåner såsom arbetstidsförkortning, tjänstepension, kollektivavtal, friskvårdsbidrag samt rikskortet. Tjänsten förväntas tillsättas enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt.
VEM ÄR DU?
Du har ett par års erfarenhet av att koordinera och administrera kundprojekt. Du arbetar kanske idag inom retail eller dagligvaruhandeln med produktionsledning eller produktionsflöden.
Det är meriterande om du har en utbildning inom projektledning, ser ledarskap som en viktig del av projektledning och är pragmatiskt lagd. Det är också bra om du hanterat olika affärssystem, specifikt Jeeves eller annat likvärdigt ERP system.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du kunna kommunicera på alla nivåer samt trivas med interna och externa kontakter. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Förmågan att hålla en hög servicenivå mot samtliga som är iblandade i projektet är en viktig framgångsfaktor. Till just denna rekrytering ser vi gärna sökande med
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07