OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com
UPS söker nu en medarbetare till vår kundtjänst i Järfälla. Som medarbetare i supportgruppen på kundtjänst kommer du att ta hand om inkommande ärenden per e-mail gällande problem och frågeställningar från UPS kunder samt från andra UPS-länder. Dessa kunder förväntar sig en service utöver det vanliga och det blir din uppgift att tillgodose deras behov och förväntningar.
I arbetsuppgifterna ingår även arbete med paketspårning, kreditering och reklamationer.
Funktionen hjälper också till med att besvara inkommande telefonsamtal till Kundtjänstavdelningen vid arbetstoppar.
Kvalifikationer
• minst ett års erfarenhet av arbeta på UPS Customer Service-avdelning
• serviceinriktad, strukturerad och stresstålig
• positiv inställning och en stark vilja att göra ett bra arbete
• mycket goda kunskaper om UPS tjänster och interna datasystem
• mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Tjänsten är förlagd på UPS kontor I Järfälla. Gruppen är bemannad kl. 07:00-18:00 och du kommer att arbeta på rullande schema.
Kollektivavtal finns tecknat med Unionen.
Sista ansökningsdagen är 2018-12-09 men sök gärna tjänsten redan idag då vi intervjuar löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lantz
Malin Andersson
Anna West
Ann Ekengren
Kenneth Ehrling